Har han gang i noget??? :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Tænker at du kan sige at den var logget på og at du så bare kiggede i inbox fordi du troede det var din egen profil?

Og ellers så, hvis han bliver eddergal og skælder og smælder over det, jamen så har han noget skjule og det er helt sikkert...

Han logger altid kun på på hans tlf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Kris89

mit råd ville være at sige det til ham som det var...

at du er ked af det, men din jalouxi, tog overhånd omkring at han skrev med hende og at du tjekkede hans facebook...

selv hvis der intet foregår, ligger der jo et problem, eftersom du er blevet mistroisk... og det synes jeg da absolut i skal have snakket om.

fortæl ham at du ved det er forkert, men du følte dig nød til det for at være sikker på du fik sandheden...

Anmeld

3. februar 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Han logger altid kun på på hans tlf

Hmmm... Ja den er mere svær at drille sig udenom... Hmm... Jamen, så sig det som det er... "For det første, undskyld fordi jeg har snaget i dine ting, men! Jeg havde en fornemmelse, er denne fornemmelse korrekt?"

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

at du er ked af det, men din jalouxi, tog overhånd omkring at han skrev med hende og at du tjekkede hans facebook...

selv hvis der intet foregår, ligger der jo et problem, eftersom du er blevet mistroisk... og det synes jeg da absolut i skal have snakket om.

fortæl ham at du ved det er forkert, men du følte dig nød til det for at være sikker på du fik sandheden...

Årh det er svært

Anmeld

3. februar 2012

Kris89

Anonym skriver:

Årh det er svært

i Know...

har selv tjekket mandens tlf flere gange... ikke noget jeg på nogen måde er stolt af for han kunne aldrig drømme om at gøre noget...

alligevel er min selvtillid så lille at jeg har brug for bekræftigelse, at han måske har skrevet til en anden at han elsker mig... et eller andet der beviser hans kærlighed...

jeg har ABSOLUT INTET at frygte, men gør det alligevel

ville ønske jeg selv kunne tage snakken med ham om det, men ved hvor svært det er og jeg har ikk engang noget at frygte

masser af tanker og  til dig i den svære tid.

Anmeld

3. februar 2012

modesty

Anonym skriver:

Men hvordaN sir jeg at jeg har set hans profil?

Vær ærlig og sig det som det er. Han er jo ikke dum, han kan godt regne ud at du ikke lige "hov ups" faldt over hans indbakke.

Anmeld

5. februar 2012

mariesmavse92

Kris89 skriver:

Anmeld

6. februar 2012

wamse

Du skal selvfølgelig fortælle ham sandheden, for det er jo det du vil have han gør også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.