Har han gang i noget??? :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.309 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Anonym trådstarter

Årh har gjort noget dumt. Jeg ved at manden skriver med en gammelVeninde på facebook. Han siger det kun er om arbejde men noget sagde mig at det ik kun var sådan. Nu tjekkede jeg hans facebook Han har ik svaret hende i flere dage men hun skriver til ham at hun føler sig ignoreret og om hans fingre er frosset af så han ik ka skrive. Og at det ik er undskyldning nok at han har meget arbejde. Og at hun ik føler at 'dele tanker med ham' er det samme som før. Ved ik hva jeg ska tænke.

Og til nytår har hun skrevet at hun har drømt at de sku ses men at han ik dukkede op. Og han svarede at et af hans ønsker for 2012 er at se hende igen.

Hva tænker I???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Krussedulle

Jeg tænker øv! ... Syntes du skal snakke med din kæreste!

Anmeld

3. februar 2012

Zeus

Anonym skriver:

Årh har gjort noget dumt. Jeg ved at manden skriver med en gammelVeninde på facebook. Han siger det kun er om arbejde men noget sagde mig at det ik kun var sådan. Nu tjekkede jeg hans facebook Han har ik svaret hende i flere dage men hun skriver til ham at hun føler sig ignoreret og om hans fingre er frosset af så han ik ka skrive. Og at det ik er undskyldning nok at han har meget arbejde. Og at hun ik føler at 'dele tanker med ham' er det samme som før. Ved ik hva jeg ska tænke.

Og til nytår har hun skrevet at hun har drømt at de sku ses men at han ik dukkede op. Og han svarede at et af hans ønsker for 2012 er at se hende igen.

Hva tænker I???

Jeg havde nok spærret øjnene en smule op

Men snak med ham om det, han er den eneste der har svarene.. Og mærk efter inde i dig selv, om du tror utroskab kan være inde i billedet, eller om det "bare" er noget andet.

Anmeld

3. februar 2012

jeanne-skat

jeg havde taget en snart med ham

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Jeg tænker øv! ... Syntes du skal snakke med din kæreste!

Men hVordan fortæller man lige at han har snaget i hans Profil???

Så VISER jeg at jeg blir mistroisk

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Jeg havde nok spærret øjnene en smule op

Men snak med ham om det, han er den eneste der har svarene.. Og mærk efter inde i dig selv, om du tror utroskab kan være inde i billedet, eller om det "bare" er noget andet.

Det tror jeg ik. Men min xkærste var mig utro så frygter det jo igen og igen :-(

Anmeld

3. februar 2012

Muhmi

Tænker at i skal have en samtale om hvad der virkelig foregår...

Det virker, for mig, lidt lumsk det der foregår...

til dig

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Tænker at i skal have en samtale om hvad der virkelig foregår...

Det virker, for mig, lidt lumsk det der foregår...

til dig

Men hvordaN sir jeg at jeg har set hans profil?

Anmeld

3. februar 2012

Zeus

Det tror jeg ik. Men min xkærste var mig utro så frygter det jo igen og igen :-(

Min eks-mand var mig utro flere gange end jeg kan tælle, det skete nærmest på månedlig basis Men det har jo intet med min nuværende kæreste at gøre

Jeg snagede i min kærestes computer for et år siden, og opdagede også lige pludselig at han havde lavet profiler inde på forskellige dating sider inden for den sidste uge.. Jeg tog modet til mig, og spurgte ham samme aften, om hvad han havde gang i.. Han kom med en halv lam undskyldning, og det betød da ingenting! Jeg smed ham op til hans forældre, mens jeg brugte natten på at tænke. Hvad gjorde ham anderledes end min eks, som også havde datingprofiler OVERALT?? Hvad fanden i helvede havde han gang i?? Jeg tudede og gjorde ved, og kunne slet ikke finde hoved og hale i noget som helst

Men i sidste ende, så troede jeg på hans "dårlige undskyldning" om at det var gammel vane når han kedede sig. Ham og hans tidligere bedste ven, oprettede tit profiler, bare for at se hvad det var nogen mennesker derinde - og min kæreste er virkelig interesseret i menneskets psyke og handlemåder (han indrømmede endda, at han syntes jeg var interessant til at starte med, fordi jeg havde en psykiatrisk diagnose ), dét var en plausibel forklaring at det var nysgerrighed - ikke andet..

Og i sidste ende, så betød det noget for mig, at jeg vidste aller dybest inde, at han var IKKE derinde for at finde min erstatning! Han ledte IKKE efter en ny kæreste.. Han elskede mig, og har aldrig gjort andet end forgude den jord jeg går på.

Min eksmand derimod, er en sølle stakkel, der ikke kan finde ud af at være i et forhold

Og så kan man sige at jeg var dum at tro på sådan en undskyldning, for hvem finder dog på det? Min kæreste åbenbart Og nej, han har ikke gjort det siden, jeg tror han lærte hans lektie den nat..

Anmeld

3. februar 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Men hvordaN sir jeg at jeg har set hans profil?

Tænker at du kan sige at den var logget på og at du så bare kiggede i inbox fordi du troede det var din egen profil?

Og ellers så, hvis han bliver eddergal og skælder og smælder over det, jamen så har han noget skjule og det er helt sikkert...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.