Det tror jeg ik. Men min xkærste var mig utro så frygter det jo igen og igen :-(
Min eks-mand var mig utro flere gange end jeg kan tælle, det skete nærmest på månedlig basis
Men det har jo intet med min nuværende kæreste at gøre 
Jeg snagede i min kærestes computer for et år siden, og opdagede også lige pludselig at han havde lavet profiler inde på forskellige dating sider inden for den sidste uge.. Jeg tog modet til mig, og spurgte ham samme aften, om hvad han havde gang i.. Han kom med en halv lam undskyldning, og det betød da ingenting! Jeg smed ham op til hans forældre, mens jeg brugte natten på at tænke. Hvad gjorde ham anderledes end min eks, som også havde datingprofiler OVERALT?? Hvad fanden i helvede havde han gang i?? Jeg tudede og gjorde ved, og kunne slet ikke finde hoved og hale i noget som helst 
Men i sidste ende, så troede jeg på hans "dårlige undskyldning" om at det var gammel vane når han kedede sig. Ham og hans tidligere bedste ven, oprettede tit profiler, bare for at se hvad det var nogen mennesker derinde - og min kæreste er virkelig interesseret i menneskets psyke og handlemåder (han indrømmede endda, at han syntes jeg var interessant til at starte med, fordi jeg havde en psykiatrisk diagnose
), dét var en plausibel forklaring at det var nysgerrighed - ikke andet..
Og i sidste ende, så betød det noget for mig, at jeg vidste aller dybest inde, at han var IKKE derinde for at finde min erstatning! Han ledte IKKE efter en ny kæreste.. Han elskede mig, og har aldrig gjort andet end forgude den jord jeg går på.
Min eksmand derimod, er en sølle stakkel, der ikke kan finde ud af at være i et forhold 
Og så kan man sige at jeg var dum at tro på sådan en undskyldning, for hvem finder dog på det? Min kæreste åbenbart
Og nej, han har ikke gjort det siden, jeg tror han lærte hans lektie den nat..