Caroline startede som 2 årige i flexplads - dvs hun var der 3 dage om ugen for jeg arbejdede som aftenvagt og ville jo gerne bruge min hjemme tid sammen med hende

Hun startede som 2 årige da vi begge 2 på det tidspunkt havde brug for andet end kun hinanden i dagtimerne... selvom vi var ret opsøgende er der ik mange børn hjemme i den alder så det kneb med legekammeraterne. Og hold fast hvor var hun svær at køre ind... hun var jo så bevidst om det hele i den alder og det gjorde det bestemt ik nemmere for hende.
Catrine startede da hun var 11 mdr - det tog 14 dage at køre hende ind og efter 1 måned var hun tryg og glad ved stedet - og så hjælper det sikkert også en del af storesøster også er der....
Nu elsker de begge deres vuggestue og børnehave, mens moren jo ville elske at ku gå hjemme med dem... ihvertfald det meste af tiden

Heldigvis er jeg på 30 timer så vi holder mange tidlige dage og mange fridage sammen stadig

Jeg blir aldrig en der vægter mit job højere end mine børn og da slet slet ik når de er så små............
Anmeld