Institution - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor gammelt var dit barn, da det startede i institution?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.294 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hvornår startede dit barn i institution?

Var det et passende tidspunkt for dig og dit barn? Eller var det for tidligt eller måske for sent? Hvad er optimalt?

Hvis du har flere børn, så kryds af for det mindste barn. Uddyb også gerne eller skriv en kommentar om dine erfaringer med og holdninger til start i institution.

Mvh
Karoline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

Fam. Madsen

hej

jeg har stemt 6-7mdr.

men min søn er taget ud af dp igen da han blev meget syg og tabt sig meget så vores læge rådet os til og tage ham ud, så nu går jeg hjemme med ham, for og få ham op i væg igen, så 7mdr. var fortidligt til min søn,

Anmeld

17. marts 2009

Lullaby

Izabella var hos mig indtil hun var 1½ (BIG mistake). Yazmin var der yngre, hun var 5 mdr men jeg havde kun en 10 timer om ugen så det var ikke meget hun var der

Anmeld

17. marts 2009

Mimic

Jessica startede den 3 september 2007 og hun er fra juli 2006 så hun var 13 måneder da hun startede, det gik egentligt fint, men tror den næste bliver lidt yngre når det skal starte i DP. Jessi ca, var meget tilfreds i starten, men efter en uge blev det meget svært at aflevere hende, men det gik da heldigvis over igen

Anmeld

17. marts 2009

Nemesis

Begge mine har været ca 1 år. Den store var 12½ md da han startede og der var ingen problemer. Han hyggede og nød det.

Den lille startede 1 okt.07 og fyldte 1 år den 27 okt. Han havde det svært, var lang tid om rigtig at falde til og det er egentlig først efter vi flyttede han rigtig er glad for at passes ude.

:-) Sisse

Anmeld

17. marts 2009

Millepus

Min den yngste var 12 uger da han startede i vuggestue. Heldigvis er den paa min arbejdsplads, saa jeg kan gaa over at amme ham.
Jeg synes 12 uger er alt for lidt tid, men det var alt det jeg kunne faa
Camilla

Anmeld

17. marts 2009

trunte89

Sara startede da hun var 9½ md, og der synes jeg var et passende tidspunt.

Anmeld

17. marts 2009

JonTri

Min er ikke startet endnu, men det gør han til maj. Det er han 10 mdr. Han er dog mere end klar til at komme afsted.
Jeg tror det bliver godt til ham at starte i dagpleje - og godt til hans moar...

Anmeld

17. marts 2009

Honningblomst

Mine var 15 mdr. 14 mdr og 1½ år...jeg synes det er alt for tidligt at man er tvunget til at sende sine børn ud og blive passet.
Jeg mener det optimale er 2½ år plus/minus...før det er behovet for og glæden ved at være væk fra sin trygge base(mor eller far) nærmest lig nul.
Små børn burde ikke kæmpe for at få dækket de basale behov, men først ud når de faktisk kan få glæde af(lege med) andre børn.
'Nå, det var lige min mening..
Knus Eva..

Anmeld

17. marts 2009

Lise

Min søn var 8½ mdr da han begyndte i vuggestue. Det var helt perfekt for os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.