Hjælp til udslæt under munden/læben (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.806 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

lycly

Hvad er det her ? I starten tænkte jeg at det kan være fordi hun savler. Men alle børn savler, men synes bare ikke at jeg har set at andre børn har det her.
Nogen gange ser det slemmere ud end nu her på billedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

B&J

det kan sagten være fordi hun savler det ligner tørt hud.. tror du skal få en tid til lægen tror de kan hjælpe dig så det kan komme i behandling...

kæmpe krammer

Anmeld

3. februar 2012

Hailiesmom11

Bruger hun sutten meget?

Min datter ser osse sådan ud i perioder når hun bruger sutten meget så savler hun nemlig ekstra meget

Anmeld

3. februar 2012

Mor Til Oktober Børn

LunaLykke skriver:

Hvad er det her ? I starten tænkte jeg at det kan være fordi hun savler. Men alle børn savler, men synes bare ikke at jeg har set at andre børn har det her.
Nogen gange ser det slemmere ud end nu her på billedet.

Sådan ser Mille også ud, en god blandning af frost og savl, (sagde de kloge til mig) ..

En god fed creme er godt

Anmeld

3. februar 2012

Janni.

Tænker også det vil være bedst at få lægen til at se på det.

Anmeld

3. februar 2012

lycly

Hailiesmom11 skriver:

HHuHunBruger hun sutten meget?

Min datter ser osse sådan ud i perioder når hun bruger sutten meget så savler hun nemlig ekstra meget

Hun bruger faktisk kun sutten til at falde i søvn på. Ellers bruger hun den aldrig. Men hun savler bare generelt meget, med og uden sut

Anmeld

3. februar 2012

lycly

MillesMor111010 skriver:

Sådan ser Mille også ud, en god blandning af frost og savl, (sagde de kloge til mig) ..

En god fed creme er godt

Ja, det har jeg også tænkt på, det jo ligesom når vi slikker os om læberne når det er frostvejr. Har en god fed creme, må prøve at smøre det på

Anmeld

3. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ville også spørge om hun bruger meget sut? 

Det ka sagtens være kulde exem. Hvis hun bruger sutten meget, mens i er ude, savler hun nok mere og når det er så koldt, så ka det nemt gi kulde exem! 

Smør med en fed creme fra Matas/ apoteket tænker jeg! Vh stine

Anmeld

3. februar 2012

lycly

Janni. skriver:

Tænker også det vil være bedst at få lægen til at se på det.

Ja, det kunne godt være jeg slukke få lægen til at se på det. Det skader i hvert fald ikke

Anmeld

3. februar 2012

lycly

StineW79 skriver:

Ville også spørge om hun bruger meget sut? 

Det ka sagtens være kulde exem. Hvis hun bruger sutten meget, mens i er ude, savler hun nok mere og når det er så koldt, så ka det nemt gi kulde exem! 

Smør med en fed creme fra Matas/ apoteket tænker jeg! Vh stine

Hun bruger primært sutten til at falde i søvn på. Men når hun ligger i barnevognen når vi er ude, har hun den i munden. Hun har godt nok en stofble henover for at holde på sutten, men derfor er det nok stadig koldt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.