lægger i jeres børn ud og sove i dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Levi&LilysMor

Det skulle vist blive meget koldt i dag, men hvor koldt skal det være før man ikke må lægge dem ud.

Er meget i tvivl om jeg skal lade Freja sove inde i dag, hun sover bedst ude......Hun ligger i voksi pose

Her står han i vores skur med døren åben men der er der ikke ligeså koldt som hvis han stod ude i det fri, men de må ikke stiles ud når der er -10 grader  

Men han ligger godt i liften med lammeskind under ham i hans dragt og med en dyne over ham og har puttet godt ved hovedet og så har jeg ovenpå liften lagt hans tæppe over så der ikke kommer for meget vind ind  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Vidunderligeunger

Alberte kommer altid i garagen, hos sin dagplejemor... også idag

Anmeld

3. februar 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP

Karla har sovet sin første lur ude  Kl. 8.15 - det gik fint !!

//Mette

Anmeld

3. februar 2012

Frk. Himmelblå

cecilie1984 skriver:

Det skulle vist blive meget koldt i dag, men hvor koldt skal det være før man ikke må lægge dem ud.

Er meget i tvivl om jeg skal lade Freja sove inde i dag, hun sover bedst ude......Hun ligger i voksi pose

Nej, ikke i dag.

Min datter bliver forstyrret af, at der er SÅ koldt. Selvom den lille krop er varm, så er den meget kolde luft ikke god for hendes ro.

Jeg ville nok også hele tiden være lidt bekymret for, om det nu ikke blev for koldt... 

Anmeld

3. februar 2012

Rebecca55

Vores står indenfor i barnevognen med vinduet åbent...

Anmeld

3. februar 2012

Tona

cecilie1984 skriver:

Amanda er i gæste dp i dag og hun vil gerne ligge børnene ud. De står så under et halvtag og op af en husmur og der er kun åbent i den ene side og de står helt nede i den anden ende. Jeg har det helt ærligt ikke særligt godt med det alligevel når det er så koldt. Jeg så hellere at hun blev puttet indenfor i dag, men der er vist ikke mulighed for det  Jeg har så sagt at hun skal ligge Amandas dyne på en radiator inden hun putter hende så den er varm og så får hun dynen ned i sin pose hun sover i. Jeg har også lagt aviser i bunden af barnevognen og en ekstra babydyne ovenpå dem. Så det ligesom isolerer fra bunden. Jeg tror også at det betyder noget at de har fluenet på der ligesom tager det værste...men havde hun været hjemme så havde jeg puttet hende indenfor i dag og jeg er ked af at det ikke kan lade sig gøre derovre.

Ved vores egen dp har hun et enormt stort bryggers hvor børnene bare kan stå indenfor og sove i deres barnevogn, så vi glæder os til at komme tilbage dertil på mandag

Anmeld

3. februar 2012

K&S

Rebecca55 skriver:

Vores står indenfor i barnevognen med vinduet åbent...

Nu er jeg nysgerrig :-) har I 3 enkelte barnevogne til lure? :-)

Anmeld

3. februar 2012

Rebecca55

K&S skriver:

Nu er jeg nysgerrig :-) har I 3 enkelte barnevogne til lure? :-)

Det er faktisk lidt tosset, for allerførst købte vi en tvillingebarnevogn. For der kunne de alle 3 ligge i til at starte med. Så købte vi en trillinge vogn, da tvillingevognen blev for lille til alle 3. Men de vækkede hinanden når de sov så tæt. Så nu sover der en i trillingevognen, en i tvillingevognen og så har vi fået en enkelt til den sidste. Så det kræver en del plads til alle de vogne og store vogne... He he

Anmeld

3. februar 2012

L&V

cecilie1984 skriver:

Har en dejlig lukket teresse hvor Laura kommer ud at stå. Ta evt temp i barnevognen hvis du er i tvivl om der er for koldt Og ladvære med at hænge noget over "indgangen" til barnevoglen da det lukker for ilt uanset hvor tynd man syntes den er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.