cecilie1984 skriver:
Det skulle vist blive meget koldt i dag, men hvor koldt skal det være før man ikke må lægge dem ud.
Er meget i tvivl om jeg skal lade Freja sove inde i dag, hun sover bedst ude......Hun ligger i voksi pose
Amanda er i gæste dp i dag og hun vil gerne ligge børnene ud. De står så under et halvtag og op af en husmur og der er kun åbent i den ene side og de står helt nede i den anden ende. Jeg har det helt ærligt ikke særligt godt med det alligevel når det er så koldt. Jeg så hellere at hun blev puttet indenfor i dag, men der er vist ikke mulighed for det
Jeg har så sagt at hun skal ligge Amandas dyne på en radiator inden hun putter hende så den er varm og så får hun dynen ned i sin pose hun sover i. Jeg har også lagt aviser i bunden af barnevognen og en ekstra babydyne ovenpå dem. Så det ligesom isolerer fra bunden. Jeg tror også at det betyder noget at de har fluenet på der ligesom tager det værste...men havde hun været hjemme så havde jeg puttet hende indenfor i dag og jeg er ked af at det ikke kan lade sig gøre derovre.
Ved vores egen dp har hun et enormt stort bryggers hvor børnene bare kan stå indenfor og sove i deres barnevogn, så vi glæder os til at komme tilbage dertil på mandag 
Anmeld