Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det skulle vist blive meget koldt i dag, men hvor koldt skal det være før man ikke må lægge dem ud.
Er meget i tvivl om jeg skal lade Freja sove inde i dag, hun sover bedst ude......Hun ligger i voksi pose
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis der er læ og du hænger en stofble stramt foran, så kan du godt.
Man siger at når det bliver under -10 grader, så må du ikke putte dem ude mere.
Jeg mener de siger, at hvis der er under 10 frostgrader skal de ikke ligge ude.
Her er temperaturen faktisk meget tæt på - 10, så jeg vil da lige overveje det. Men hun sover bare også MEGET bedre ude.
Mor010711 skriver: Hvis der er læ og du hænger en stofble stramt foran, så kan du godt. Man siger at når det bliver under -10 grader, så må du ikke putte dem ude mere.
altså det skal vel forståes sådan at minus 8-9 grader må de gerne sove ude men 10-12 minus grader og derover må de ikke
Det skiller ved minus ti grader, men man skal også kigge på læ muligheder, blæst osv. Det er simpelthen den kolde luft i de små lunger, der ikke er godt. Min dagplejer har puttet indenfor i dag....den stod på knap minus 10.
cecilie1984 skriver: altså det skal vel forståes sådan at minus 8-9 grader må de gerne sove ude men 10-12 minus grader og derover må de ikke
Lige præcis.
Kuldefaktoren er siger idag -16 grader mener jeg, så du skal sørge for at barnevognen står i læ. Men hvis du ikke føler dig tryg, så put hende indenfor. Ellers går du garanteret og tjekker hele tiden alligevel
Mor010711 skriver: Lige præcis. Kuldefaktoren er siger idag -16 grader mener jeg, så du skal sørge for at barnevognen står i læ. Men hvis du ikke føler dig tryg, så put hende indenfor. Ellers går du garanteret og tjekker hele tiden alligevel
du har ret.
lige nu siger temp på min iphone minus 12 grader
Jeg putter Maja indenfor idag.
cecilie1984 skriver: Det skulle vist blive meget koldt i dag, men hvor koldt skal det være før man ikke må lægge dem ud. Er meget i tvivl om jeg skal lade Freja sove inde i dag, hun sover bedst ude......Hun ligger i voksi pose
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128