Baby-luffer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Happiness

Maja88 skriver:

altså det ligner bare sådan et uld amme indlæg som er syet sammen og så sat en snor igennem.... kan godt ske det ikke er joha, men de laver dem ihverfald også.....men 80 kr syne jeg er billig og de er SÅ EFFEKTIVE

Det er ligemeget hvad de hedder og hvordan de ser ud. For nøj hans hænder var bare så kolde og røde

Men 80 kr, ja det er sgu billigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Happiness

MissTas skriver:

vi har købt et par bitte små luffer fra name it og også de der joha uld, hvis nu hun ikke kommer til at ku holde varmen i de andre

Vi har også dem fra name-it. Men de er bare ikke varme nok nu. De har ellers været gode nok, og vi har været glade for dem. Men de kan ikke holde varmen i den her bidende kulde

Anmeld

3. februar 2012

Tona

Happiness skriver:

Hvilke baby-luffer har jeres babyer??? Og er de noget værd???

Lukas havde meget kolde hænder da han kom ind fra sin lur! Og han havde begge luffer på hænderne, så det er ikke fordi han har taget dem af.

Så søger nu efter nogle GODE vanter som holder hans små tykke hænder varme her på de kolde dage!

Det bedste du kan gøre er at få fat i nogle af uld eller filt...det er bare varmt  

Hvis man er kreativ kan man selv strikke sådan nogle på en aften og så filte dem i vaskemaskine. Man kan garenteret finde opskrifter på nettet. Ellers kan man også bare købe dem. Tror bla som en anden skriver at JOHA har nogle gode nogle  

Anmeld

3. februar 2012

Isabella_mor

Happiness skriver:

Hvilke baby-luffer har jeres babyer??? Og er de noget værd???

Lukas havde meget kolde hænder da han kom ind fra sin lur! Og han havde begge luffer på hænderne, så det er ikke fordi han har taget dem af.

Så søger nu efter nogle GODE vanter som holder hans små tykke hænder varme her på de kolde dage!

jeg har nogle thermovanter fra thinsulate til villads, som jeg købte i h&m, de fungere fint og de var billige.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.