Baby-luffer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.449 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Happiness

Hvilke baby-luffer har jeres babyer??? Og er de noget værd???

Lukas havde meget kolde hænder da han kom ind fra sin lur! Og han havde begge luffer på hænderne, så det er ikke fordi han har taget dem af.

Så søger nu efter nogle GODE vanter som holder hans små tykke hænder varme her på de kolde dage!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Happiness skriver:

Lukas havde meget kolde hænder da han kom ind fra sin lur! Og han havde begge luffer på hænderne, så det er ikke fordi han har taget dem af.

Så søger nu efter nogle GODE vanter som holder hans små tykke hænder varme her på de kolde dage!

Jeg har nogle fra magasin. Hænderne er altid dejlige varme. De købes som sæt med hue og koster 150kr

Anmeld

2. februar 2012

Maja88

uld luffer fra JOHA mener jeg de er... men ellers bare uld luffer..

købt i babysam til 80kr..

Anmeld

2. februar 2012

Happiness

mor:) skriver:

Jeg har nogle fra magasin. Hænderne er altid dejlige varme. De købes som sæt med hue og koster 150kr

Kan du huske hvad de hedder? For vil på jagt imorgen, det bliver jo møg koldt her i weekenden-

Anmeld

2. februar 2012

Happiness

Maja88 skriver:

uld luffer fra JOHA mener jeg de er... men ellers bare uld luffer..

købt i babysam til 80kr..

Det vil jeg prøve at tjekke. Hans hue er Joha, og den holder ørene godt varme

Anmeld

2. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Happiness skriver:

Kan du huske hvad de hedder? For vil på jagt imorgen, det bliver jo møg koldt her i weekenden-

nej men har ikke fået brugt huen endnu, og der sidder et mærke hvor der står "debenhams" - så måske de hedder det

Anmeld

2. februar 2012

Happiness

mor:) skriver:

nej men har ikke fået brugt huen endnu, og der sidder et mærke hvor der står "debenhams" - så måske de hedder det

ok tak vil jeg undersøge i morgen!

Anmeld

2. februar 2012

Maja_4000

Vi brugte også Johas uldluffer til Carolines første vinter - Hun er fra december .. I år har vi nogle fra Stadium .. Everest .. Everlast .. Noget med "Ever" Og de er super gode .. Men det er sådan nogle som er vandtætte og sådan .. Det har han nok ikke lige brug for ?

Anmeld

3. februar 2012

Maja88

Happiness skriver:

Det vil jeg prøve at tjekke. Hans hue er Joha, og den holder ørene godt varme

altså det ligner bare sådan et uld amme indlæg som er syet sammen og så sat en snor igennem.... kan godt ske det ikke er joha, men de laver dem ihverfald også.....men 80 kr syne jeg er billig og de er SÅ EFFEKTIVE

Anmeld

3. februar 2012

MissTas

Happiness skriver:

vi har købt et par bitte små luffer fra name it og også de der joha uld, hvis nu hun ikke kommer til at ku holde varmen i de andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.