hvem har forældremyndigheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

Lone Jakobsen

jeg har kun stemt for min ældste, og der har vi fælles, men hun bor hos mig.

ved mine mellemste har jeg den fulde og de har ingen kontakt med faderen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Leneur

Desværre automatisk fælles, da jeg dumme fjols valgte at bo med biofar til min kære datter. Han har ikke set hende men synes alligevel han skal drille. Han har lige søgt om samvær igen....

Anmeld

5. februar 2012

anja89

Malle skriver:

Jeg synes ofte at man hører at det er moren der får forældremyndigheden når et par går fra hinanden og kom til at tænke på hvad med jer herinde på baby.dk 

Jeg har stemt blankt da jeg med min store har fælles forældremyndighed men hun bor hos min 11/3 og med den lille har jeg fuld forældremyndighed da faren har kørt en lang fadereskabssag og jeg har derfor fået fuld da den trak så langt ud og han har aldrig ville se hende..

Så jeg manglede en svar mulighed

Anmeld

5. februar 2012

LinLin

Jeg har fuld forældremyndighed over min ældste søn - men det har jeg først fået for 2 uger siden (det er over 4 år siden vi gik fra hinanden)

Han afgav den frivilligt - lang historie hvorfor... Den korte version er at jeg efter alt for mange fantasihistorier fra hans side, sagde jeg ville søge fuld forældremyndighed, da jeg mener det er det bedste for David! Han skal selvfølgelig stadig se sin far.

Anmeld

6. februar 2012

Pige2009

Malle skriver:

Jeg synes ofte at man hører at det er moren der får forældremyndigheden når et par går fra hinanden og kom til at tænke på hvad med jer herinde på baby.dk 

Vi har fælles forældremyndighed og mor er bopælsforælderen

Anmeld

7. februar 2012

MorTilGustav

Jeg har fuld forældremyndighed da Gus' far meldte ud fra starten at han ikke var klar til at være far og han har derfor aldrig været en del af vores liv. Det er super trist for Gus at hans far ikke har overskud til at påtage sig rollen som far for ham, men må indrømme at jeg efter at have hørt så mange historier om konflikter ml mor og far, har det fint med at "kunne have ham for mig selv"

Anmeld

9. februar 2012

FruK

Vi har fælles - Vi har ikke set nogen grund til at ændre p det,selvom jeg blev rådet til at "snuppe den selv for en sikkerheds skyld" da vi fik ham, på trods af at vi boede sammen.

Vi gik fra hinanden, da han var et par år, men har ingen problemer med at dele! 

Anmeld

9. februar 2012

MortilCilas

Vi har fælles, men knægten bor her ..

Anmeld

9. februar 2012

Rikke Houmøller Thaarup

Har stemt blank da jeg er indehaver af alle 3 former for forældremyndighed (udløser det egentlig en præmie..!?)
Den yngste er fælles (er gift med far og sammen på 9. år..), den mellemste har far forældremyndighed over (dømt før der kunne dømmes fælles), den ældste har jeg forældremyndighed over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.