hvem har forældremyndigheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvem har forældremyndigheden?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.514 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg synes ofte at man hører at det er moren der får forældremyndigheden når et par går fra hinanden og kom til at tænke på hvad med jer herinde på baby.dk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

I gerne fortælle hvorfor I har gjort det sådan som I har..... hvis I da vil... 

Anmeld

2. februar 2012

TaAsJu

har stemt fælles, med bopæl ved far.. for Tammie bor jo vced os og ser ikke sin mor...

Anmeld

2. februar 2012

wamse

Jeg har børn med 2 forskellige mænd, så har stemt blank, da jeg både har fælles og ene forældremyndighed

Så vil jeg altså lige rette dig i, at det bestemt ikke ofte er moderen længere, der får forældremyndigeheden, da det næsten er umuligt at få frataget myndigheden i dag. 

Jeg har den fulde over mit yngste barn, men der afgav faderen selv i en kæmpe brandert, hvor han ville begå selvmord osv. 

Anmeld

2. februar 2012

Ditte-3

jeg har foreldrerat over mine de to store, min minste er fellesforeldrerat

Anmeld

2. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Her er det mig der har den fulde. Og Astrid har ikke samvær eller set/mødt sin far.
Jeg fik den automatisk efter som vi aldrig har boet off. sammen.

Men i Danmark får moren automatisk forældremyndigheden over barnet, hvis forældrene ikk har boet sammen 10 mdr inden fødsel. (mener det er det rigtige antal mdr)

Anmeld

2. februar 2012

DitteFisk

Vi har fælles - det besluttede vi fra før fødslen, men da var vi også kærester Nu har sønnike bopæl hos mig og det kan ikke være anderledes.

Anmeld

2. februar 2012

An&Jo

her er der fælles forældremyndighed, og det fik vi fordi vi har haft adresse sammen..

Men sønnike bor ved mig og ser sin far hveranden weekend, og engang imellem nogle dage i løbet af ugen..

Anmeld

5. februar 2012

Lisbeth85

Fælles myndighed, men bopæl hos mig. Vi boede sammen før fødslen (han gik i 7. måned i graviditeten), så den var automatisk fælles.

Mit barn ser sin fra hver anden lør-søn. Og så en hverdag i den uge, hvor han ikke er på weekend, hos mig. Vi bor langt fra hinanden, så det er ikke så ofte de ses.

Anmeld

5. februar 2012

Leneur

LouiseVous skriver:

Her er det mig der har den fulde. Og Astrid har ikke samvær eller set/mødt sin far.
Jeg fik den automatisk efter som vi aldrig har boet off. sammen.

Men i Danmark får moren automatisk forældremyndigheden over barnet, hvis forældrene ikk har boet sammen 10 mdr inden fødsel. (mener det er det rigtige antal mdr)

Det har du helt ret....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.