Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: hihihhi jep så vil jeg helt klart have en kop ja det er super hyggeligt og daniel han står bare og kigger og siger mere mere hihihihhihih
hihihhi jep så vil jeg helt klart have en kop
ja det er super hyggeligt og daniel han står bare og kigger og siger mere mere hihihihhihih
Tja, du er jo stadig nogen's barn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KissMe skriver: Jeg har stemt blankt, for jeg er bosat i Seoul og her er der jo ingen Faetter BR... Men tror vist nok min mor har meldt hende ind for jeg og mine yngre soeskende er/var alle medlemmer - og Heesun faar ofte ting fra BR...
Jeg har stemt blankt, for jeg er bosat i Seoul og her er der jo ingen Faetter BR...
Men tror vist nok min mor har meldt hende ind for jeg og mine yngre soeskende er/var alle medlemmer - og Heesun faar ofte ting fra BR...
Lige en helt anden ting - kan du så se at tage på den shoppingtur
Nadia&Daniel skriver: Tja, du er jo stadig nogen's barn
hihihihihi ja det er jeg da ellers skal jeg sige til min mor jeg ønsker mig sådan en kop så kan hun gå ned og hente den tror nu min mor vil grine....
B&J skriver: hihihihihi ja det er jeg da ellers skal jeg sige til min mor jeg ønsker mig sådan en kop så kan hun gå ned og hente den tror nu min mor vil grine....
Hvad gør man ikke for ens børn
Nadia&Daniel skriver: Lige en helt anden ting - kan du så se at tage på den shoppingtur
shoppingtur?...
Nadia&Daniel skriver: Hvad gør man ikke for ens børn
jaaa en på 25ønsker sig en kop fra BR JUBII
KissMe skriver: shoppingtur?...
Ja, med hensyn til din "debat"
Selvfølgelig er hun det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128