Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dette er af ren nysgerrighed
Er dit barn/dine børn medlem af Fætter BR-club??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øhhh ja det er han og vi har fyldt 3 bøger nu hihiihihih.. min mor mente han skulle fordi jeg også havde været det dengang og jeg havde totalt glemt man kunne være medlem... og hvis hun hander hos br jamen så bruger hun mit gamle kort til at samle de mærker med ja det virker stadig selv om jeg snart bliver 25 det kan aldrig blive for gammel fik vi at vide mon også jeg får noget til min fødselsdag
Nej, men vi er medlem af Legekæden
B&J skriver: Øhhh ja det er han og vi har fyldt 3 bøger nu hihiihihih.. min mor mente han skulle fordi jeg også havde været det dengang og jeg havde totalt glemt man kunne være medlem... og hvis hun hander hos br jamen så bruger hun mit gamle kort til at samle de mærker med ja det virker stadig selv om jeg snart bliver 25 det kan aldrig blive for gammel fik vi at vide mon også jeg får noget til min fødselsdag
Vi er også godt i gang - vi er dog først ved at være færdig med bog 1 - men synes det er meget hyggeligt
Kan være du skal prøve
ja det er han da
Nadia&Daniel skriver: Dette er af ren nysgerrighed Er dit barn/dine børn medlem af Fætter BR-club??
MoarHvidovre skriver: Nej, men vi er medlem af Legekæden
Ej kan man det Går det ud på det samme eller??
Valle81 skriver: Ja,Og til jul købte vi alle julegaver til børn på br.dk hvor de havde 15 % på alt og så fik vi lige 63 sparemærker oveni:0)
Ja,Og til jul købte vi alle julegaver til børn på br.dk hvor de havde 15 % på alt og så fik vi lige 63 sparemærker oveni:0)
Sådan
Nadia&Daniel skriver: Vi er også godt i gang - vi er dog først ved at være færdig med bog 1 - men synes det er meget hyggeligt Kan være du skal prøve
hihihhi jep så vil jeg helt klart have en kop
ja det er super hyggeligt og daniel han står bare og kigger og siger mere mere hihihihhihih
Jeg har stemt blankt, for jeg er bosat i Seoul og her er der jo ingen Faetter BR...
Men tror vist nok min mor har meldt hende ind for jeg og mine yngre soeskende er/var alle medlemmer - og Heesun faar ofte ting fra BR...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128