Fysisk butik omkring ålborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Camulla

livhemdrup skriver:

Tak er slet ikke ikke kendt og er nødt til at kører dertil via navigation så derfor er jeg nødt til at spørge så navi ikke leder mig ind i gå gaden  men det vil sige hvis jeg sætter den til at lede mig til Urbansgade så kan jeg parkerer der og så finde butikken i gå afstand?

Ja, det kan du. Den ligger lige på hjørnet af Urbansgade og Reberbansgade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

livhemdrup

Camulla skriver:

Ja, det kan du. Den ligger lige på hjørnet af Urbansgade og Reberbansgade

Tusind tak.. Er ikke nemt når man ikke er kendt i området. Nu vil jeg tage afsted på mega handle tur

Ku være jeg skulle lade dankortet blive hjemme og så kun tage kontanter med  så kommer jeg da ikke til at handle for meget ind

Lige et spørgsmål mere hvis du har lavet chokolade bund hvad ville du så putte inden i af fyld??

Anmeld

6. februar 2012

Camulla

livhemdrup skriver:

Tusind tak.. Er ikke nemt når man ikke er kendt i området. Nu vil jeg tage afsted på mega handle tur

Ku være jeg skulle lade dankortet blive hjemme og så kun tage kontanter med  så kommer jeg da ikke til at handle for meget ind

Lige et spørgsmål mere hvis du har lavet chokolade bund hvad ville du så putte inden i af fyld??

Ja, lad dankortet blive hjemme, for den butik er bare virkelig lækker! Jeg elsker Frk. Rønne!  

Og ang. det der lave-kage-noget, så er det ikke lige mig du skal spørge... Jeg laver ikke kager desværre...

Er spændt på at høre hvad du synes om butikken  

Anmeld

6. februar 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Har set de har masser af kage-ting i kop&kande i slotsgade..

Anmeld

6. februar 2012

Muffin_girl

livhemdrup skriver:

den der butik Frk.Rønne i Reberbansgade ligger den inde i gå gaden så at sige?? er ikke så kendt i ålborg mere kan man parkerer ved butikken eller skal man eksempelvis parkerer i salling

Du kan parkere i side gaderne.. Men det er ikke i gågaden.. Men ved sygehus nord...

Anmeld

6. februar 2012

Muffin_girl

livhemdrup skriver:

Kan man også købe fondant i de der butikker.???

Jeps

Anmeld

6. februar 2012

livhemdrup

Camulla skriver:

Ja, lad dankortet blive hjemme, for den butik er bare virkelig lækker! Jeg elsker Frk. Rønne!  

Og ang. det der lave-kage-noget, så er det ikke lige mig du skal spørge... Jeg laver ikke kager desværre...

Er spændt på at høre hvad du synes om butikken  

Avs en fin butik glemte at lade dankortet blive hjemme

Mums for en duft og lækre kaffer og chokolader man gik da og blev helt lækkersulten

Fandt og købte en masse.

OG så kørte jeg til kop og kande bagefter da de havde tilbud på fondant og der kom jeg så også lige til at købe en masse

Men så en bruger herinde havde fået en gave af sin mor sådan en nærmest kuffert hvor der var en masse ting i nærmest 3 delt med skuffer er der nogen der ved hvad det var for en og hvor den kan købes for kan ikke huske hvad den hed og kan derved ikke finde den på nettet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.