Fysisk butik omkring ålborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.442 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

livhemdrup

Nogen der ved om der er en fysisk butik med udstyr til selv at lave kage omkring ålborg har prøvet at google men kan intet finde så hjælp de damer please...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

AnnePedersen

kop og kande i n. sundby er godt med

Anmeld

5. februar 2012

Muffin_girl

livhemdrup skriver:

Nogen der ved om der er en fysisk butik med udstyr til selv at lave kage omkring ålborg har prøvet at google men kan intet finde så hjælp de damer please...

Kop og Kande

Frk.Rønne i Reberbansgade - De har et KÆMPE udvalg.. Af ALT MULIGT:::::

Anmeld

6. februar 2012

livhemdrup

AalborgPigen skriver:

Kop og Kande

Kan man også købe fondant i de der butikker.???

Anmeld

6. februar 2012

Lærke90

Kan man også købe fondant i de der butikker.???

ja det kan du  i hvert fald i Frk. Rønne

Anmeld

6. februar 2012

livhemdrup

Lærke90 skriver:

ja det kan du  i hvert fald i Frk. Rønne

Fedt nok tak så vil jeg kører en tur dertil.

Anmeld

6. februar 2012

AndreasMor84

livhemdrup skriver:

Fedt nok tak så vil jeg kører en tur dertil.

Kop og kande har de små pakker med 680 g i fra Wilton Enkelte butikker har også de store

Anmeld

6. februar 2012

livhemdrup

AalborgPigen skriver:

Kop og Kande

den der butik Frk.Rønne i Reberbansgade ligger den inde i gå gaden så at sige?? er ikke så kendt i ålborg mere kan man parkerer ved butikken eller skal man eksempelvis parkerer i salling

Anmeld

6. februar 2012

Camulla

livhemdrup skriver:

den der butik Frk.Rønne i Reberbansgade ligger den inde i gå gaden så at sige?? er ikke så kendt i ålborg mere kan man parkerer ved butikken eller skal man eksempelvis parkerer i salling

Den ligger ikke i gågaden, så jeg ville ikke holde i Salling hvis jeg var dig. Så skal du gå et stykke... Men der er masser af sidegader osv. hvor man kan holde deromkring. Det er den gade hvor sygehuset ligger på, bare i den ende mod Vesterbro... Der er også en p-plads i Urbansgade, hvor Frk. Rønne ligger på hjørnet af  

Anmeld

6. februar 2012

livhemdrup

Camulla skriver:

Den ligger ikke i gågaden, så jeg ville ikke holde i Salling hvis jeg var dig. Så skal du gå et stykke... Men der er masser af sidegader osv. hvor man kan holde deromkring. Det er den gade hvor sygehuset ligger på, bare i den ende mod Vesterbro... Der er også en p-plads i Urbansgade, hvor Frk. Rønne ligger på hjørnet af  

Tak er slet ikke ikke kendt og er nødt til at kører dertil via navigation så derfor er jeg nødt til at spørge så navi ikke leder mig ind i gå gaden  men det vil sige hvis jeg sætter den til at lede mig til Urbansgade så kan jeg parkerer der og så finde butikken i gå afstand?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.