hvad vejer/ vejede jeres barn ved 9 mdr..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

jeanne-skat

marcus  født en måned fortidlig da han blev 8måneder  vejede han 8,4 og 72 lang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Den lykkelige

Da vores var 9 mdr vejede hun 9 kg og 73 cm..

Anmeld

2. februar 2012

annec

Tauf skriver:

Ja som overskriften siger.

Min søn er snart 9 mdr og vejer 8,8kg og måler 76cm. Han er lige som han skal være. men jeg syntes bare ikke det lyder af meget. Derfor mit spørgsmål ..

Min, han er så kun 5 mdr. Vejer 8,7 og måler 67cm så syntes ik at han lyder særlig stor

Anmeld

2. februar 2012

MissMaria

Tauf skriver:

Min søn er snart 9 mdr og vejer 8,8kg og måler 76cm. Han er lige som han skal være. men jeg syntes bare ikke det lyder af meget. Derfor mit spørgsmål ..

Min søn er 8,5 mdr og er lige blevet vejet til 7,5 og er 72 cm lang

Anmeld

2. februar 2012

Laura.

Min datter vejede 8,2 og var 72,5 cm lang da hun var 9 mdr. gammel.. så en lille nips..

Anmeld

2. februar 2012

_-Kathrine-_

Tauf skriver:

Villads vejer 8,8 kg og måler 74,5 cm som 9 mdr...
Så det er nogenlunde det samme...
Han er en lille spirrevip, men han trives, er nysgerrig og kravler, står og går med gåvogn...
Jeg har også været meget nervøs, men sp har beroliget mig... Og så længe han er i godt humør og spiser godt(han spiser rigtig meget) jamen så er det sådan det skal være

Anmeld

2. februar 2012

maria_wlt

Tauf skriver:

Min datter er helt normal i størrelsen og hun er 73 cm og 9.4 kg.. 

Din søn er bare en land sag.. Min søsters dreng er præcis somdin søn.. 

Anmeld

2. februar 2012

Nadia&Daniel

Da Laura var 9½ mdr. vejede hun 7,7 kg. og var 69 cm. lang..

Da hun kom til verden vejede hun 2580 gram og var 46 cm. lang.

Anmeld

2. februar 2012

stm2812

Tauf skriver:

uhh ved faktisk ikke hvor lang Ronja er nu men vil tro 80-82cm og hun vejer 10.3 kg.. Hun er 9½ mdr

Anmeld

2. februar 2012

MyLove E

_-Kathrine-_ skriver:

Villads vejer 8,8 kg og måler 74,5 cm som 9 mdr...
Så det er nogenlunde det samme...
Han er en lille spirrevip, men han trives, er nysgerrig og kravler, står og går med gåvogn...
Jeg har også været meget nervøs, men sp har beroliget mig... Og så længe han er i godt humør og spiser godt(han spiser rigtig meget) jamen så er det sådan det skal være

Ja det er jo lige store. Jeg har også snakket med SP. Og ja hun siger jo også bare at når han har det godt er alt jo fint. Men jeg har også bare en meget lang dreng.
Men ligger også lige på kurven og langt over i længden. Men kan se at han ikke er den mindste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.