Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja som overskriften siger. Min søn er snart 9 mdr og vejer 8,8kg og måler 76cm. Han er lige som han skal være. men jeg syntes bare ikke det lyder af meget. Derfor mit spørgsmål ..
Malik vejede 7,7 kilo og var 72cm
Camilla.. skriver: Malik vejede 7,7 kilo og var 72cm
Nea85 skriver: Min datter er 9 måneder i dag og blev målt og vejet den 20. januar.Hun var 70 cm lang og vejede 9,3 kg, så hun var vokset 4 cm og havde taget næsten et kg på på lidt over en måned Det lyder til at du har en lang og slank dreng
Min datter er 9 måneder i dag og blev målt og vejet den 20. januar.Hun var 70 cm lang og vejede 9,3 kg, så hun var vokset 4 cm og havde taget næsten et kg på på lidt over en måned Det lyder til at du har en lang og slank dreng
Tauf skriver: Ja så vejer Elias jo meget kan jeg godt se:-)
Ja så vejer Elias jo meget kan jeg godt se:-)
Nej, det tror jeg nu ikke.. Malik vejede 1600,- g og var 43cm da han blev født.. så det har nok også noget at sige
Camilla.. skriver: Nej, det tror jeg nu ikke.. Malik vejede 1600,- g og var 43cm da han blev født.. så det har nok også noget at sige
Tauf skriver: Ja som overskriften siger. Min søn er snart 9 mdr og vejer 8,8kg og måler 76cm. Han er lige som han skal være. men jeg syntes bare ikke det lyder af meget. Derfor mit spørgsmål ..
Min datter er 17 måneder og vejer og måler det samme
Da hun var 9 måneder, vejede hun 7,5 kg
her vejde hun 8kg og var 72cm
Oscar er en stor dreng , og vejede næsten 10 kilo
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128