Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
engodmor skriver: Jamen 12 farver for ca 20 kr????? Eller har jeg misforstået noget?? For så er det da vildt billigt
Jamen 12 farver for ca 20 kr????? Eller har jeg misforstået noget??
For så er det da vildt billigt
Det er pr styk. Men der er 20 farver at vælge imellem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
engodmor skriver: Har kop og kande pastafarver?
Har kop og kande pastafarver?
Jeps og så vidt jeg ka se er de magen til dem på billedet! Syntes nu heller ik prisen for høj, i forhold til hvor lidt man bruger af gangen. Vh stine
engodmor skriver: Nogen der kan hjælpe mig hvad koster disse farver fra Wilton i danske kr? Wilton Paste Colours Product Code: K610 12 concentrated paste food colours which allows you to achieve the depth of colour you require (used sparingly, you can achieve the most delicate of pastel colours while adding more gives you vibrant colours without changing the consistency of the product you are working with). They contain no glycerine and so are suitable for run-out work and sugar flowers where complete drying is necessary. They can be used for colouring sugarpaste, marzipan, flower and modelling paste, butter-cream and even savoury dishes like mash potato and pastry. Concentrated paste colours in 28.35g pots. Available in 12 colours. £2.10 more info
Nogen der kan hjælpe mig hvad koster disse farver fra Wilton i danske kr?
www.valutaomregneren.dk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128