Pris i danske kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.028 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

EnGodMor

Wilton Paste Colours

Nogen der kan hjælpe mig hvad koster disse farver fra Wilton i danske kr?

Wilton Paste Colours Product Code: K610
12 concentrated paste food colours which allows you to achieve the depth of colour you require (used sparingly, you can achieve the most delicate of pastel colours while adding more gives you vibrant colours without changing the consistency of the product you are working with). They contain no glycerine and so are suitable for run-out work and sugar flowers where complete drying is necessary. They can be used for colouring sugarpaste, marzipan, flower and modelling paste, butter-cream and even savoury dishes like mash potato and pastry. Concentrated paste colours in 28.35g pots. Available in 12 colours.

£2.10 more info

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Nettemor

1. februar 2012

Trine89

Jah pund kursen ligger på lige omkring 8,5 kroner for en pund 

så det er vel noget der ligner lidt mindre en 20 kroner

Anmeld

1. februar 2012

MaybeBaby

engodmor skriver:

Wilton Paste Colours

Nogen der kan hjælpe mig hvad koster disse farver far Wilton i danske kr?

Wilton Paste Colours Product Code: K610
12 concentrated paste food colours which allows you to achieve the depth of colour you require (used sparingly, you can achieve the most delicate of pastel colours while adding more gives you vibrant colours without changing the consistency of the product you are working with). They contain no glycerine and so are suitable for run-out work and sugar flowers where complete drying is necessary. They can be used for colouring sugarpaste, marzipan, flower and modelling paste, butter-cream and even savoury dishes like mash potato and pastry. Concentrated paste colours in 28.35g pots. Available in 12 colours.

£2.10 more info

http://valutaomregneren.dk/valutaomregner.htm  Bruger den altid selv og har lige købt de to blå fra cakecraftshop og jeg fik varerne efter kun få dage

Anmeld

1. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ved ik helt om jeg forstår spørgsmålet, men vil prøve at komme med et svar alligevel... Ved at ik kop og kande koster de ca 40 kr pr stk. Du ka så købe en æske med 8 i til omkring 240 kr. Så du får en gratis! Håber det ku bruges til lidt? Vh stine

Anmeld

1. februar 2012

EnGodMor

MaybeBaby skriver:

http://valutaomregneren.dk/valutaomregner.htm  Bruger den altid selv og har lige købt de to blå fra cakecraftshop og jeg fik varerne efter kun få dage

Jamen 12 farver for ca 20 kr????? Eller har jeg misforstået noget??

For så er det da vildt billigt 

Anmeld

1. februar 2012

EnGodMor

nettemor skriver:

http://valutaomregneren.dk/valutaomregner.htm

ca 19 kr

Tak

Anmeld

1. februar 2012

EnGodMor

Trine89 skriver:

Jah pund kursen ligger på lige omkring 8,5 kroner for en pund 

så det er vel noget der ligner lidt mindre en 20 kroner

Tak,

Anmeld

1. februar 2012

EnGodMor

StineW79 skriver:

Ved ik helt om jeg forstår spørgsmålet, men vil prøve at komme med et svar alligevel... Ved at ik kop og kande koster de ca 40 kr pr stk. Du ka så købe en æske med 8 i til omkring 240 kr. Så du får en gratis! Håber det ku bruges til lidt? Vh stine

Har kop og kande pastafarver?

Anmeld

2. februar 2012

Nettemor

engodmor skriver:

Jamen 12 farver for ca 20 kr????? Eller har jeg misforstået noget??

For så er det da vildt billigt 

det er en farve for 20 kr. men du kan vælge mellem 12 forskellige farver..

sådan læser jeg det i hvert fald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.