Puha en møg dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Orkide86

B&J skriver:

er glad for der ikke skete dig noget

og hvad fanden ja undskyld hvordan kan man gøre sådan noget de burde sku selv ha prøvet det samme

Ja lige præcis.. rigtig møg dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Orkide86

babyboy2012 skriver:

ØV ! at bilen kørte igen ! håber du har kasko på din bil så skaderne bliver lavet anyway. I forhold til inde på sygehuset, jeg havde gjort kort process og går ind til dem og sagt præcis hvordan det føles at sidde og høre på, jeg var blevet SÅ gal og havde ikke holdt igen med at fortælle det ! 

STORT kram til dig 

Jeg kan bare ikke få mig til sådan noget.

Anmeld

2. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mirjam123 skriver:

Puha en møg dag

Startede imorges med vi holder stille inden jeg kan køre ud i rundkørslen, så kommer der en idiot og køre op i røven af mig Så ville jeg standse da jeg kommer ud af rundkørslen men der er personen kørt den anden vej..

Så ringer jeg til lægen da jeg fik et ryg i ryggen under påkørslen. Og bliver så sendt i røntgen, og det går enlig hurtig, og så ud og vente på komme ind på skadestuen.. Der går så nok en halv time og bliver kaldt ind af en sygeplejerske, og blir sat i et lokale for vente på lægen som ville komme om lidt...

Men ja klokken blir mange og der går ihvertfald en time, og jeg kan tydeligt høre dem ude på gangn hvor de bare ævler helt vildt om deres spil på iphone ovs. og så ind imellem kommentere de min journal og griner lidt og en siger uhh ja nu skal jeg lige sidde gøre mig klar til min store "sag" her inde ovs. og de snakker rigtig nedgørende om det og de tager det ikke en skid seriøst. De er ikke klar over jeg sidder og venter da hende der viste mig ind var gået.. så de var ikke klar over at jeg sad og hørte det, sad og blev mee og mere ked af det og jeg er bare ikke typen der kan få mig til sige noget

Nå men der var så heldigvis ikke noget på min ryg.

MØG DAG

sikke da en møg dag. Godt der ikke skete dig noget, men øv jeg var nok også blevet rigtig ked af det og havde sikkert ikke sagt noget selv. Det er trist at der ikke var en mere professionel opførsel

Anmeld

2. februar 2012

Bassemor<3

Mirjam123 skriver:

Jeg kan bare ikke få mig til sådan noget.

Kender det ! har været der, det er meget grænseoverskridende ! MEN nogle gange har sådanne mennesker bare brug for at få lidt røde øre ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.