pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mirjam123 skriver:
Puha en møg dag 
Startede imorges med vi holder stille inden jeg kan køre ud i rundkørslen, så kommer der en idiot og køre op i røven af mig
Så ville jeg standse da jeg kommer ud af rundkørslen men der er personen kørt den anden vej..
Så ringer jeg til lægen da jeg fik et ryg i ryggen under påkørslen. Og bliver så sendt i røntgen, og det går enlig hurtig, og så ud og vente på komme ind på skadestuen.. Der går så nok en halv time og bliver kaldt ind af en sygeplejerske, og blir sat i et lokale for vente på lægen som ville komme om lidt...
Men ja klokken blir mange og der går ihvertfald en time, og jeg kan tydeligt høre dem ude på gangn hvor de bare ævler helt vildt om deres spil på iphone ovs. og så ind imellem kommentere de min journal og griner lidt
og en siger uhh ja nu skal jeg lige sidde gøre mig klar til min store "sag" her inde ovs. og de snakker rigtig nedgørende om det og de tager det ikke en skid seriøst. De er ikke klar over jeg sidder og venter da hende der viste mig ind var gået.. så de var ikke klar over at jeg sad og hørte det, sad og blev mee og mere ked af det
og jeg er bare ikke typen der kan få mig til sige noget
Nå men der var så heldigvis ikke noget på min ryg.
MØG DAG
sikke da en møg dag. Godt der ikke skete dig noget, men øv jeg var nok også blevet rigtig ked af det og havde sikkert ikke sagt noget selv. Det er trist at der ikke var en mere professionel opførsel
Anmeld