Puha en møg dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Orkide86

Puha en møg dag

Startede imorges med vi holder stille inden jeg kan køre ud i rundkørslen, så kommer der en idiot og køre op i røven af mig Så ville jeg standse da jeg kommer ud af rundkørslen men der er personen kørt den anden vej..

Så ringer jeg til lægen da jeg fik et ryg i ryggen under påkørslen. Og bliver så sendt i røntgen, og det går enlig hurtig, og så ud og vente på komme ind på skadestuen.. Der går så nok en halv time og bliver kaldt ind af en sygeplejerske, og blir sat i et lokale for vente på lægen som ville komme om lidt...

Men ja klokken blir mange og der går ihvertfald en time, og jeg kan tydeligt høre dem ude på gangn hvor de bare ævler helt vildt om deres spil på iphone ovs. og så ind imellem kommentere de min journal og griner lidt og en siger uhh ja nu skal jeg lige sidde gøre mig klar til min store "sag" her inde ovs. og de snakker rigtig nedgørende om det og de tager det ikke en skid seriøst. De er ikke klar over jeg sidder og venter da hende der viste mig ind var gået.. så de var ikke klar over at jeg sad og hørte det, sad og blev mee og mere ked af det og jeg er bare ikke typen der kan få mig til sige noget

Nå men der var så heldigvis ikke noget på min ryg.

MØG DAG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Prinsessens'Mor<3

ihvertfald mange kram til dig , lorte læger, det er da bare der man burde føle sig tryg.. Hold da op en opførelse, og er det ikke ulovligt at ham den anden kørte?

Anmeld

1. februar 2012

Anja.t

1. februar 2012

Orkide86

MaleneS2011baby<3 skriver:

ihvertfald mange kram til dig , lorte læger, det er da bare der man burde føle sig tryg.. Hold da op en opførelse, og er det ikke ulovligt at ham den anden kørte?

Jo det er ulovlingt, men så desværre ikke hvabil det var eller noget.

Ja det var bare en møg træls oplevelse på sygehuset..

Anmeld

1. februar 2012

Orkide86

Anja.t skriver:

Tak

Anmeld

1. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Øv, øv med dobbelt øv på! Godt der ik er sket noget med dig. Jeg havede godt nok ladet en kæmpe komentar falde om at min hørelse da heldigvis heller ik havde taget skade... Klap I.....r! Vh Stine 

Anmeld

2. februar 2012

Orkide86

StineW79 skriver:

Øv, øv med dobbelt øv på! Godt der ik er sket noget med dig. Jeg havede godt nok ladet en kæmpe komentar falde om at min hørelse da heldigvis heller ik havde taget skade... Klap I.....r! Vh Stine 

Ja det er bare så øv..

Anmeld

2. februar 2012

B&J

er glad for der ikke skete dig noget

og hvad fanden ja undskyld hvordan kan man gøre sådan noget de burde sku selv ha prøvet det samme

Anmeld

2. februar 2012

Frk.S

Ih, hvor en øv-dag.

Det var da godt nok ualmindeligt uprofessionelt - jeg kan ikke forstå du kunne holde mund. Jeg ville helt klart have kommenteret det, så de kunne få lidt røde ører.

På mit arbejde tænker vi da altid over hvad vi sidder og snakker om i pausen - man kan aldrig vide om der har sat sig én i venteværelset, uden vi har hørt det.
Og det er bare IKKE ok at sidde og nedgøre sine patienter.

Anmeld

2. februar 2012

Bassemor<3

ØV ! at bilen kørte igen ! håber du har kasko på din bil så skaderne bliver lavet anyway. I forhold til inde på sygehuset, jeg havde gjort kort process og går ind til dem og sagt præcis hvordan det føles at sidde og høre på, jeg var blevet SÅ gal og havde ikke holdt igen med at fortælle det ! 

STORT kram til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.