Jeg har brug for Hjælp - Nappy bags!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Mira0911

Janni. skriver:

Vi bruger dem nemlig selv. De er bare så gode.

Jeg kan ikke undvære dem... De er så nemme at pakke med i pusletasken når man skal nogen steder... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

quindelist

Mira0911 skriver:

Idag har vi været igennem samtlige supermarkeder i 2 byer nær os... Ingen af dem har disse Nappy bags jeg søger... 

Superbest køre med det på deres webshop, vi tog til den pågældende superbest som er den eneste i den by som levere ud privat, så tænkte jo når de leverede det via webshop så har de det da også i butikken... 

Næh nej... og de kunne ikke bestille det hjem... Og andre supermarkeder sagde at de ikke vil have dem i deres butik... 

Jeg ved godt jeg bare kan bestille på superbest's webshop - Meeen jeg vil altså ikke give en høj sum penge for levering af 1 pakke... 

Er der nogle herinde som har en butik i nærheden af Jer som sælger disse Nappy bags - som evt. kan hjælpe mig??? Smider et billede ind af dem... 

Jeg nægter at give 145,- for 750 stk nappy bags... 

Sorry.... 

Har ikke lige læst tråden igennem så muligt andre har foreslået det.... Vi bruger hundeposer -dem til små hunde vi kan somregel finde dem til 10 kr for 3 ruller i div supermarkeder....

Anmeld

2. februar 2012

Mira0911

OH YES... Min dag er redet... Fandt dem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.