Jeg har brug for Hjælp - Nappy bags!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.343 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Mira0911

Idag har vi været igennem samtlige supermarkeder i 2 byer nær os... Ingen af dem har disse Nappy bags jeg søger... 

Superbest køre med det på deres webshop, vi tog til den pågældende superbest som er den eneste i den by som levere ud privat, så tænkte jo når de leverede det via webshop så har de det da også i butikken... 

Næh nej... og de kunne ikke bestille det hjem... Og andre supermarkeder sagde at de ikke vil have dem i deres butik... 

Jeg ved godt jeg bare kan bestille på superbest's webshop - Meeen jeg vil altså ikke give en høj sum penge for levering af 1 pakke... 

Er der nogle herinde som har en butik i nærheden af Jer som sælger disse Nappy bags - som evt. kan hjælpe mig??? Smider et billede ind af dem... 

Jeg nægter at give 145,- for 750 stk nappy bags... 

Sorry.... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

2babygirls

Mira0911 skriver:

Idag har vi været igennem samtlige supermarkeder i 2 byer nær os... Ingen af dem har disse Nappy bags jeg søger... 

Superbest køre med det på deres webshop, vi tog til den pågældende superbest som er den eneste i den by som levere ud privat, så tænkte jo når de leverede det via webshop så har de det da også i butikken... 

Næh nej... og de kunne ikke bestille det hjem... Og andre supermarkeder sagde at de ikke vil have dem i deres butik... 

Jeg ved godt jeg bare kan bestille på superbest's webshop - Meeen jeg vil altså ikke give en høj sum penge for levering af 1 pakke... 

Er der nogle herinde som har en butik i nærheden af Jer som sælger disse Nappy bags - som evt. kan hjælpe mig??? Smider et billede ind af dem... 

Sorry.... 

Hvorfor køber du ikke bare de lilla poser fra libero?
Dem har de da de fleste steder.

Anmeld

1. februar 2012

Mira0911

Tina&Martin skriver:

Hvorfor køber du ikke bare de lilla poser fra libero?
Dem har de da de fleste steder.

Synes de er dyre... Det billede jeg har lagt ind er det 300 stk for 25,- - 28,-

Anmeld

1. februar 2012

GUSO

Mira0911 skriver:

Sorry.... 

Dem kan man købe i Kvickly eller jeg har engang købt nogle der ved jo ikke om de stadig er i deres sortiment.. God jagt

Anmeld

1. februar 2012

forår

Mira0911 skriver:

Synes de er dyre... Det billede jeg har lagt ind er det 300 stk for 25,- - 28,-

hej

du har ikke en kvickly i nærheden af dig? Det er der jeg har købt netop dem du søger

Anmeld

1. februar 2012

Mira0911

forår skriver:

hej

du har ikke en kvickly i nærheden af dig? Det er der jeg har købt netop dem du søger

Der var vi også inde, havde ikke heldet med os... 

Anmeld

1. februar 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Dem har vores Brugs.. har du kigget der...?

Anmeld

1. februar 2012

Mira0911

GUSO skriver:

Dem kan man købe i Kvickly eller jeg har engang købt nogle der ved jo ikke om de stadig er i deres sortiment.. God jagt

Vi var også derinde havde ikke heldet med os...  De er vidst ikke så lette at opstøve... 

Anmeld

1. februar 2012

Mira0911

AnjaM skriver:

Dem har vores Brugs.. har du kigget der...?

Superbrugsen? 

Anmeld

1. februar 2012

Mother-love

Jeg ved du kan få dem i div. Brugsner. Der har jeg da set dem. I tre forskellige her i Århus området ihvertfald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.