Jeg har fået en ny hobby:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Skouboe

LISBETH:-) skriver:

Hvad vil du sige til den her?

http://symaskine.dk/productSingle.php?product_id=382&category_id=3&Demo

Det virker som en god maskine til prisen og Brother har generelt et godt ry, så den ville jeg ikke have problemer med at købe.

Jeg har iøvrigt købt begge mine maskiner hos Kjærgaard og de er super søde, leverer med det samme og der har aldrig været vrøvl med dem. Husk iøvrigt at de er til at handle med, så start med at fortælle dem at du er interesseret i den maskine og bed dem om at lave en rigtig god pris på den - de kan som regel presses længere ned uden problemer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Skouboe

Og jeg tilslutter mig de andre - vi vil se billeder

Anmeld

2. februar 2012

LISBETH:-)

Skouboe skriver:

Det virker som en god maskine til prisen og Brother har generelt et godt ry, så den ville jeg ikke have problemer med at købe.

Jeg har iøvrigt købt begge mine maskiner hos Kjærgaard og de er super søde, leverer med det samme og der har aldrig været vrøvl med dem. Husk iøvrigt at de er til at handle med, så start med at fortælle dem at du er interesseret i den maskine og bed dem om at lave en rigtig god pris på den - de kan som regel presses længere ned uden problemer

Tak - vil lige kigge lidt nærmere på det:-)

Anmeld

2. februar 2012

Skouboe skriver:

Og jeg tilslutter mig de andre - vi vil se billeder

Har kun 1 billede og der er på min telefon og den vil ikke samarbejde med baby.dk men jeg har lagt et på facebook så du burde kunne se det der.

Er jo begyndt til sykursus:-) Men vil stadig gerne på privat sykursus når du engang har tid:-) (og lyst)

Anmeld

2. februar 2012

Mother-love

bullerbassen skriver:

Nej ikke helt , kommer an på hvor meget man sy selvfølgelig.

Jeg kunne Ikke undvære min, bruger den meget mere end symaskinen.

Men man kan sagtens undvære den. arbejds gangen er bare meget nemmere og bliver pænere syntes jeg

Okay. Men min kæreste er begyndt at brokke sig over jeg ikke laver afslapningsbukser til ham hehe. Men så tænker jeg jo at det ville være bedre med en overlocker da det nok holder noget bedre på syningerne?

Anmeld

2. februar 2012

michelledam skriver:

Okay. Men min kæreste er begyndt at brokke sig over jeg ikke laver afslapningsbukser til ham hehe. Men så tænker jeg jo at det ville være bedre med en overlocker da det nok holder noget bedre på syningerne?

Det holder meget bedre og får bukserne til at se ud som købe bukser og ikke hjemmelavede bukser

Anmeld

2. februar 2012

bullerbassen

michelledam skriver:

Tror bestemt det holder bedre, og så er det jo langt flottere ... 

Anmeld

2. februar 2012

Skouboe

LISBETH:-) skriver:

Har kun 1 billede og der er på min telefon og den vil ikke samarbejde med baby.dk men jeg har lagt et på facebook så du burde kunne se det der.

Er jo begyndt til sykursus:-) Men vil stadig gerne på privat sykursus når du engang har tid:-) (og lyst)

Kigger lige

Anmeld

2. februar 2012

Ansemusen

Du kan også købe en rigtig god brugt en, så får du mere kvalitet for pengene!

Anmeld

2. februar 2012

FjolleTrold

Jeg står faktisk og skal sælge min overlocker. Den er super fin til nybegynder. Den eneste grund til jeg sælger den er, at jeg er blevet selvstændig og har brug for en kraftigere maskine. Så send mig en PM hvis du vil købe en god, brugt maskine til billige penge!!!

JEG KUNNE ALDRIG UNDVÆRE MIN OVERLOCKER!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.