Jeg har fået en ny hobby:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.318 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

LISBETH:-)

Nemlig at sy og jeg er blevet meget bidt af det:-)

Nu vil jeg så gerne have en overlocker men synes det er en jungel så nogen der har gode råd og ideer til hvor jeg finder sådan en til billige penge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

smokin

LISBETH:-) skriver:

Nu vil jeg så gerne have en overlocker men synes det er en jungel så nogen der har gode råd og ideer til hvor jeg finder sådan en til billige penge.

Næh jeg vil bare gerne se det du syer! 

Anmeld

2. februar 2012

Skouboe

2. februar 2012

Fenja09

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men i de fleste store byer er der en symaskineforretning, hvor de også handler med brugte maskiner og der plejer man at kunne få dem meget billigt.

En overlocker er næsten også uundværlig, hvis man syer meget

/Fenja

Anmeld

2. februar 2012

Mother-love

Jeg har ikke noget svar til dit spørgsmål. Men jeg er begyndt at sy selv når tiden og energien er der til det. Men hvor vigtig er en overlocker? Hvad er det sådan rigtig man bruger det til? Min mor sagde at man skulle holde sig fra symaskiner med overlocker i og have en rigtig overlocker. Men jeg forstår ikke helt hvorfor..

Anmeld

2. februar 2012

bullerbassen

michelledam skriver:

Jeg har ikke noget svar til dit spørgsmål. Men jeg er begyndt at sy selv når tiden og energien er der til det. Men hvor vigtig er en overlocker? Hvad er det sådan rigtig man bruger det til? Min mor sagde at man skulle holde sig fra symaskiner med overlocker i og have en rigtig overlocker. Men jeg forstår ikke helt hvorfor..

Svare lige håber det er ok. En overlocker syr og klipper / skærer samtidig. Den laver syninger som købt tøj.

Så hvis man syr meget er det nemt og klart det pæneste

Kunne ikke undvære min, men syr jo også en del.

Anmeld

2. februar 2012

bullerbassen

LISBETH:-) skriver:

Ved ikke hvilken prisklasser du tænker på, kan ikke anbefale en alt for billig da maskinen er der efter..

Hvis i har en symaskine forretning så prøv og gå derhen og kik.

Vil se billeder

Anmeld

2. februar 2012

Mother-love

bullerbassen skriver:

Svare lige håber det er ok. En overlocker syr og klipper / skærer samtidig. Den laver syninger som købt tøj.

Så hvis man syr meget er det nemt og klart det pæneste

Kunne ikke undvære min, men syr jo også en del.

Helt okay du svarer. Men det vil sige at den nærmest er uundværlig?

Anmeld

2. februar 2012

LISBETH:-)

2. februar 2012

bullerbassen

michelledam skriver:

Helt okay du svarer. Men det vil sige at den nærmest er uundværlig?

Nej ikke helt , kommer an på hvor meget man sy selvfølgelig.

Jeg kunne Ikke undvære min, bruger den meget mere end symaskinen.

Men man kan sagtens undvære den. arbejds gangen er bare meget nemmere og bliver pænere syntes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.