Feber med blå læber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Zeus

Laulund87 skriver:

Måske de bare fryser Håber i hvert fald bare ikke at det betyder noget særligt!

Hoster hun?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

bullerbassen

Silas havde ofte feber 39/40 en uge ad gange sidste vinter uden grund. Så feber i sig selv ville ikke bekymre mig.

Men de blå læber og hænder ville jeg nok vende med en læge... 

god bedring

Anmeld

1. februar 2012

Laulund87

Frk.S skriver:

Hvis hun stadig har blå læber ville jeg altså tage til vagtlæge omgående. Eller i hvert fald som minimum ringe til dem og høre hvad de siger.
Ikke for at skræmme dig.....

Tjek evt. også om hun er blå ved ørerne. Hvis hun er det ringer du med det samme.

Har lige tjekket og der er ikke noget der er blå nu

Hun har nok bare frosset, selvom jeg ikke troede det kunne ske med feber

Anmeld

1. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

Laulund87 skriver:

Min datter på 2 år har siden mandag været syg med 39-40 i feber.

Vi var ved læge med hende i går, men der er ikke noget med ører, lunger, mave eller andet. Det skal bare gå væk af sig selv.

I dag har hun så haft blå læber og blå hænder. Er det ikke underligt at hun fryser samtidig med feber? Har hørt at de to ting sammen, kan betyde vejrtrækningsbesvær Det virker dog ikke sådan på hende..

Synes også det er mange dage med så høj feber, uden der er noget galt

feber og blålige læber ikke er en god ting sammen...

Som ofte lyder det på lungebetændelse > hurtigere vejrtrækning > og derved dårligere iltning af blod.

Anmeld

1. februar 2012

Laulund87

Zeus skriver:

Hoster hun?

Ja.. Også derfor lægen sagde at hun bare er forkølet.

Har lige tjekket hende og hun er ikke blå heldigvis

Anmeld

1. februar 2012

Laulund87

Har snakket med vagtlægen og fordi hun har fået panodil, kan det godt give blå læber og kolde hænder. Fordi hun ikke har det nu, var lægen ikke bekymret. Skal bare holde øje med hende og kommer det igen, er det egen læge i morgen.

Anmeld

1. februar 2012

Zeus

Laulund87 skriver:

Ja.. Også derfor lægen sagde at hun bare er forkølet.

Har lige tjekket hende og hun er ikke blå heldigvis

Det var godt at høre.. Tror bare du skal holde øje med hende, så det ikke vender tilbage, og ringe til vagtlægen hvis de blå igen Jeg havde nok ringet allerede nu, og spurgt om hvordan jeg skulle forholde mig, såfremt de blev blå igen, bare så man vidste det 

Anmeld

1. februar 2012

Laulund87

Zeus skriver:

Det var godt at høre.. Tror bare du skal holde øje med hende, så det ikke vender tilbage, og ringe til vagtlægen hvis de blå igen Jeg havde nok ringet allerede nu, og spurgt om hvordan jeg skulle forholde mig, såfremt de blev blå igen, bare så man vidste det 

Prøv at kigge over dit indlæg

Anmeld

1. februar 2012

Zeus

Laulund87 skriver:

Prøv at kigge over dit indlæg

Nogen gange fanger fjernsynet mig mens jeg er ved at skrive, så det lige tager mig et par minutter ekstra at sende svaret afsted

Men det var godt at læse, at der måske var en helt naturlig forklaring på det

Anmeld

1. februar 2012

Laulund87

Zeus skriver:

Nogen gange fanger fjernsynet mig mens jeg er ved at skrive, så det lige tager mig et par minutter ekstra at sende svaret afsted

Men det var godt at læse, at der måske var en helt naturlig forklaring på det

Det sker også for mig

Ja render nok ned til hende hver halve time og jeg har også babyalarm på hende, så jeg skal nok opdage hvis der er noget Er dog ikke bekymret mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.