Feber med blå læber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.006 visninger
23 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Laulund87

Min datter på 2 år har siden mandag været syg med 39-40 i feber.

Vi var ved læge med hende i går, men der er ikke noget med ører, lunger, mave eller andet. Det skal bare gå væk af sig selv.

I dag har hun så haft blå læber og blå hænder. Er det ikke underligt at hun fryser samtidig med feber? Har hørt at de to ting sammen, kan betyde vejrtrækningsbesvær Det virker dog ikke sådan på hende..

Synes også det er mange dage med så høj feber, uden der er noget galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Fenja09

Jeg ved desværre ikke, hvad det kan være tegn på, men synes ikke særlig godt om de blå læber, så synes du skal ringe til vagtlægen, hvis de stadig er det?

Rigtig god bedring med hende!

/Fenja

Anmeld

1. februar 2012

Laulund87

Fenja09 skriver:

Jeg ved desværre ikke, hvad det kan være tegn på, men synes ikke særlig godt om de blå læber, så synes du skal ringe til vagtlægen, hvis de stadig er det?

Rigtig god bedring med hende!

/Fenja

Nej vel Hun sover nu, men holder lige øje med hende.. Hun har endelig fundet ro så vil lige se om jeg kan undgå at vække hende.

Tak for det

Anmeld

1. februar 2012

Zeus

Laulund87 skriver:

Min datter på 2 år har siden mandag været syg med 39-40 i feber.

Vi var ved læge med hende i går, men der er ikke noget med ører, lunger, mave eller andet. Det skal bare gå væk af sig selv.

I dag har hun så haft blå læber og blå hænder. Er det ikke underligt at hun fryser samtidig med feber? Har hørt at de to ting sammen, kan betyde vejrtrækningsbesvær Det virker dog ikke sådan på hende..

Synes også det er mange dage med så høj feber, uden der er noget galt

Cajsa har faktisk også haft blå læber her mandag og tirsdag, men jeg glemte at spørge lægen igår, om hvad det betød. I dag har de været lige så røde som de plejer at være  

Anmeld

1. februar 2012

Laulund87

Zeus skriver:

Cajsa har faktisk også haft blå læber her mandag og tirsdag, men jeg glemte at spørge lægen igår, om hvad det betød. I dag har de været lige så røde som de plejer at være  

Måske de bare fryser Håber i hvert fald bare ikke at det betyder noget særligt!

Anmeld

1. februar 2012

2721

Puha søde, det lyder ikke rart

Jeg ved heller ikke andet end dig at det ofte kan betyde vejrtrækningsproblemer.

Jeg ville nok også give vagtlægen et kald hvis hun stadig er blå og har feber når hun vågner.

Stort

Anmeld

1. februar 2012

Fenja09

Laulund87 skriver:

Nej vel Hun sover nu, men holder lige øje med hende.. Hun har endelig fundet ro så vil lige se om jeg kan undgå at vække hende.

Tak for det

Ja, hvis hun sover så er det også synd at vække hende - de rekreere også rigtig godt når de sover, så det vil helt klart hjælpe. Det er selvfølgelig ikke sikkert det forsvinder over night, men det er da altid godt med søvn

Håber hun snart får det bedre, lille pus.

Anmeld

1. februar 2012

Laulund87

Puslingen skriver:

Puha søde, det lyder ikke rart

Jeg ved heller ikke andet end dig at det ofte kan betyde vejrtrækningsproblemer.

Jeg ville nok også give vagtlægen et kald hvis hun stadig er blå og har feber når hun vågner.

Stort

Jeg laver ikke andet end at være bekymret for det barn altså Hun spiser jo heller ikke.. Tjekker hende tit og så må vi lige se. Håber det går væk!

Tak søde

Anmeld

1. februar 2012

Frk.S

Hvis hun stadig har blå læber ville jeg altså tage til vagtlæge omgående. Eller i hvert fald som minimum ringe til dem og høre hvad de siger.
Ikke for at skræmme dig.....

Tjek evt. også om hun er blå ved ørerne. Hvis hun er det ringer du med det samme.

Anmeld

1. februar 2012

Laulund87

Fenja09 skriver:

Ja, hvis hun sover så er det også synd at vække hende - de rekreere også rigtig godt når de sover, så det vil helt klart hjælpe. Det er selvfølgelig ikke sikkert det forsvinder over night, men det er da altid godt med søvn

Håber hun snart får det bedre, lille pus.

Ja håber søvnen hjælper på hende! Heldigvis sover hun nogenlunde når hun er syg, så det er dejligt.

Tak det vil jeg sørme også håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.