Hvornår sut uden at ødeægge amning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Mille82

Begge mine har fået i løbet af de første dage, og det har ikke påvirket min amning. Vores datter på 10 mdr ammer jeg endnu.

Men jeg syntes med mine at de hang i brysterne næsten uafbrudt de første 4-5 uger, men derefter så havde de ligesom justeret mælkeproduktionen og fundet trygheden, derefter blev amningerne mere regelmæssige.

Ellers snak med sundhedsplejersken, hvis du er fra vest, så har du Hanne, og hun er rigtig god.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Møn-Mor

Tusind tak for råd alle sammen.
Vi har prøvet med sut, men jeg har en stærk instinktiv fornemmelse af, at jeg har "skummet mælk" i brysterne fremfor fløde, så nu skal jeg have snakket med SP om at prøve med noget erstatning.

Den lille trold har kun sovet 1½ time i tidsrumemt 08.00 til 17.45 i dag - det synes jeg altså er alt alt for lidt for sådan en lille størrelse på 16 dage.

/Winnie

Anmeld

7. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Møn-Mor skriver:

Tusind tak for råd alle sammen.
Vi har prøvet med sut, men jeg har en stærk instinktiv fornemmelse af, at jeg har "skummet mælk" i brysterne fremfor fløde, så nu skal jeg have snakket med SP om at prøve med noget erstatning.

Den lille trold har kun sovet 1½ time i tidsrumemt 08.00 til 17.45 i dag - det synes jeg altså er alt alt for lidt for sådan en lille størrelse på 16 dage.

/Winnie

har du prøvet at pumpe ud og se?

Anmeld

7. februar 2012

Røverdatter

har hørt at hvis amningen kører, så kan du starte med sutten.

Vi startede da Birk var en måned gammel, så var jeg heeelt sikker på at amningen kørte derudaf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.