Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
åhh kender det godt efter jeg bleb inciminert sidste månede gik der en uge og mega ømme dutter men slog det hend men tre dage sener sneg det sig ind igen og overbeviste mig selv om når det nu gør så ondt så må den være der
men nej tante rød kom som den skulle
men krydser for at den er der for dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fnuggi skriver: åhh kender det godt efter jeg bleb inciminert sidste månede gik der en uge og mega ømme dutter men slog det hend men tre dage sener sneg det sig ind igen og overbeviste mig selv om når det nu gør så ondt så må den være der men nej tante rød kom som den skulle men krydser for at den er der for dig
Tak ... jeg har lige sat et link ind på en anden tråd... der fortæller hvorfor nogle kvinder får ømme bryster.. det er noget hormon der hedder progesteron som kroppen danner under ægløsning... Hormonet binder salt og væske til kroppen, også i brystvævet og derfor bliver de ømme ca en uge inden menstrationen forsvinder hormonet stille og roligt, og man tisser faktisk væsken ud. jeg håber det kan hjælpe dig?
Krammer til dig, og jeg håber snart det lykkes for jer
Det er svært ikke at have det liggende i baghovedet, uanset hvor meget man ellers har om ørerne og synes at man ikke tænker på det.
for dig at det ikke bare er din krop der snyder, men at det er lykkedes denne gang.
En uges tid inden mens får jeg altid ømme bryster, kvalme osv., så jeg har efterhånden lært at ignorere det, og pænt vente på mens. Det er faktisk blevet værre, efter jeg var gravid med Daniel
Nessie skriver: Det er svært ikke at have det liggende i baghovedet, uanset hvor meget man ellers har om ørerne og synes at man ikke tænker på det. for dig at det ikke bare er din krop der snyder, men at det er lykkedes denne gang. En uges tid inden mens får jeg altid ømme bryster, kvalme osv., så jeg har efterhånden lært at ignorere det, og pænt vente på mens. Det er faktisk blevet værre, efter jeg var gravid med Daniel
Tak nessie .. du er altid så støttende det er sku dejligt!
Okay, ja jeg får ømme dutter og lidt kvalme Ca hver anden gang..
Men nu har jeg læst mig frem til det kan være progesteronen i kroppen som øges ved Æl og efter.. hvor efter den falder igen og ømheden forsvinder.. så nu er jeg sikker på det ikke kun er et graviditets tegn ... Det giver mig lidt mere ro.. men det er stadigvæk enormt irriterende det kommer, men på den anden side står der , at det er et godt tegn at man får det, hvis man prøver at blive gravid.. Så det er bare alletiders!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128