Århhh....!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Camillos

Jeg er overhovedet ikke fokuseret på graviditet i denne måned... og alligevel kommer der galoperende ømme bryster lige her og nu.. det er dog belastende... Det er lige før jeg tror den er der! Men tør ikke håbe.. og BANG så bliver man næsten overbevist om jeg er gravid, og fokuserer derved på graviditet alligevel... 

Kan kroppen dog for en gangs skyld ikke bare OPFØRER SIG NORMALT?!!?? .. Jeg bliver jo noget så stresset af det her rod..  

Puha lige en Ørebæ fra mig, jeg synes snart det her er mega opslidende... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Fik du noget positivt ud af artiklen du fandt?Hader øv dage, vi havde en øv dag igår, din nevø knaldede hovedet ned i puslebordet og din kære bror var syg dårlig og den dag skulle vist bare overståes.Men ville bare lige skrive dig en hilsen da jeg læste din tråd og så ingen havde svaret dig.

Anmeld

1. februar 2012

Camillos

Fru Skovrup skriver:

Fik du noget positivt ud af artiklen du fandt?Hader øv dage, vi havde en øv dag igår, din nevø knaldede hovedet ned i puslebordet og din kære bror var syg dårlig og den dag skulle vist bare overståes.Men ville bare lige skrive dig en hilsen da jeg læste din tråd og så ingen havde svaret dig.

Tak Ja det gjorde jeg ... jeg fik da en forklaring på hvorfor jeg hyppigt lider at ømme dutter midt i min periode Ca. og det er så åbenbart efter min ægløsning,  Progesteronen i min krop som jeg ved jeg har massere af danner vand... 

Så det er nok derfor.. 

Ej lille bassemand, klarer han den ? og er min bror stadigvæk sygdårlig.. ?

Anmeld

1. februar 2012

Skovrup

Camillos skriver:

Tak Ja det gjorde jeg ... jeg fik da en forklaring på hvorfor jeg hyppigt lider at ømme dutter midt i min periode Ca. og det er så åbenbart efter min ægløsning,  Progesteronen i min krop som jeg ved jeg har massere af danner vand... 

Så det er nok derfor.. 

Ej lille bassemand, klarer han den ? og er min bror stadigvæk sygdårlig.. ?

Ham den lille er nu engang en stærk lille en, vi slap med forskrækkelsen og han med et blåt mærke. Din bror raskmeldte sig idag, så vi klarer den :-)

Anmeld

1. februar 2012

Camillos

Ham den lille er nu engang en stærk lille en, vi slap med forskrækkelsen og han med et blåt mærke. Din bror raskmeldte sig idag, så vi klarer den :-)

Okay det var sørme godt ... ... Ja der er meget møg i luften lige nu ... se lige det her link manden  er på ekstrabladet... 

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1700434.ece

heheheh

Anmeld

1. februar 2012

Skovrup

Camillos skriver:

Okay det var sørme godt ... ... Ja der er meget møg i luften lige nu ... se lige det her link manden  er på ekstrabladet... 

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1700434.ece

heheheh

Nice! Håber det giver et positivt feedbackN

Anmeld

1. februar 2012

Camillos

Fru Skovrup skriver:

Nice! Håber det giver et positivt feedbackN

Ja nu må vi se hvad det bliver til hehe 

Anmeld

1. februar 2012

Miss Church

for at i snart har godt nyt

Anmeld

1. februar 2012

Camillos

Miss Church skriver:

for at i snart har godt nyt

Tak, jeg hader bare jeg bliver så mega forvirret i mit hoved af alle de dumme tegn kroppen slynger ud .. Øv altså... 

Anmeld

1. februar 2012

Miss Church

Camillos skriver:

Tak, jeg hader bare jeg bliver så mega forvirret i mit hoved af alle de dumme tegn kroppen slynger ud .. Øv altså... 

Det kan jeg godt forstå du synes. Man kan blive helt bims af alle de tegn som man ikke ved hvordan man skal tolke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.