Hvor mange penge brugte i ca.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Nadia&Daniel

Vi brugte 35.000.-  Men vi holdte også STOR fest - de vi blev gift samme dag

Følger med i denne "debat", for er meget spændt på hvad vi gør næste gang.. Vi har snakket om morgenmad eller "bare" kaffe/kage - men det må vi se til den tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

L&V

Chellepigen1992 skriver:

Heej piger

Ja som overskriften siger hvor mange penge brugte i ca. på at holde festen efter dåben/navngivningen?

Står nemlig og skal planlægge min søns dåbsfest

Knus Chellepigen1992

Vi brugte lige omkring 7000kr til 36 mennesker Og det var uden kjolen.

Anmeld

1. februar 2012

stella

vi brugte også næsten 10,000 kr leje af forsamlingshus, mad ude fra, blomster, pynt, drikkevarer ca 27 mennesker

Anmeld

1. februar 2012

Malthes mor

Vores budget hed 12000 kr. Det passede fint. Holdt festen hjemme, mad udefra og en dame i køkkenet. Vi var 30 inkl 7 børn. de 12000 kr var inkl ALT (gaver og tøj til hele familien - vi er fire)

Anmeld

1. februar 2012

dpb

vi brugte ca. 10.000 på den sidste... de første to kan jeg ikke huske pris på, men de var noget billigere. den første var billigere fordi det kun var sanwich, kage og kaffe og derfor ingen hjælp i køkkenet... nr. to fordi det blev holdt hjemme og uden hjælp.

nr. tre blev holdt i et dejligt forsamlingshus som kostede 2000,-, mad udefra og så havde vi 2 kvinder til hjælp i køkkenet super gode var de, så vi selv kunne slappe af og koncentrere os om gæsterne. vi var så vidt jeg husker omkring 30-35pers.

Qnuz

Anmeld

1. februar 2012

Chelle92

Tak piger  nu ved jeg ca hvad jeg skal spare sammen, vi blir 36 ialt hvis alle kommer og d er inkl. os selv, vi vil selv lave kage, og kjolen der har jeg fået lov til at låne den min oldemor er døbt i  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.