Hvor mange penge brugte i ca.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.182 visninger
25 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Chelle92

Heej piger

Ja som overskriften siger hvor mange penge brugte i ca. på at holde festen efter dåben/navngivningen?

Står nemlig og skal planlægge min søns dåbsfest

Knus Chellepigen1992

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Mor til Majbørn

jeg har ikke afholdt noget endnu - men jeg regner med at budget paa ialt 7000 kr, inkl. gave fra foraeldre til bebsen

Det betyder saa at festen skal holdes hjemme, og max 30 gaester (udover os selv) - men okonomien er stram, saa det maa blive saadan det skal vaere

Anmeld

1. februar 2012

Chris86

MAKS 5000 kr og vi spiste ude og stod kun selv for bordpynt, vin og kage til kaffen...

Anmeld

1. februar 2012

Mother-love

Tror vi brugte sammenlagt 5000 kr. Ved leje af lokale, købte mad udefra, købte øl,vand og vin i Tyskland, bestilte lagkage ved en bager samt vi også havde købt pynt osv.

Anmeld

1. februar 2012

Kofoed.

3500 inkl leje af festsal

Anmeld

1. februar 2012

Chelle92

Okey mange tak piger d er bare så jeg har en idé om prisen

Anmeld

1. februar 2012

LR85

6500 

Anmeld

1. februar 2012

kiwilouise

Chellepigen1992 skriver:

Heej piger

Ja som overskriften siger hvor mange penge brugte i ca. på at holde festen efter dåben/navngivningen?

Står nemlig og skal planlægge min søns dåbsfest

Knus Chellepigen1992

med tvillingernes dåb brugte vi næsten 10000 kr tror jeg. nu med lillepigen havde vi valgt at bruge max 2000 kr. det blev til koldt bord og billig sodavand fra netto  det blev den bedste dag

Anmeld

1. februar 2012

Chelle92

kiwilouise skriver:

med tvillingernes dåb brugte vi næsten 10000 kr tror jeg. nu med lillepigen havde vi valgt at bruge max 2000 kr. det blev til koldt bord og billig sodavand fra netto  det blev den bedste dag

Hold da op, d var mange penge. Okey d lyder billigt nok med den sidste.

Tror ikke at min søn's bliver så dyr igen, fordi vil selv lave kager også bare købe d billige sodavand fra netto af 

Anmeld

1. februar 2012

Mira0911

Vi havde sat budgettet til 6000,- det er overskredet meget!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.