Anonym skriver:
Mig og min kæreste er kommet frem til vi skal væk fra hiannaden, bo hver fra sig i noget tid, og ikke være sammen ;/
Vi er sku blevet træt a hianneden, vi skændes hele tiden. Er hele tiden sur og det er han osse.
Så mig og min søn flytter ned til min mor i nogen måndre få at se om det bliver bedre.
Så mit store spøgesmål er ; Hvad skal jeg lige gøre med DP? - Kommuen? , det er en hele anden kommuen/landsdel min mor bor i?
Er så forvirrt ..

Nu ved jeg ikke helt om du med DP mener dagpleje eller dagpenge ?
Hvis du mener dagpleje, mener jeg ikke du skal melde jeres søn ud for måske 14 dage eller 1 måned. Det ville være synd, og for store omvæltninger. Hvis det ender med i ikke skal være sammen og du skal finde et andet sted at bo, kommer der jo yderligere et skift. Mener at i her bør tænke mest på jeres søn, så han kan blive i sine vante omgivelser. Er det ikke muligt at det er faderen som flytter ud, så du kan blive med sønnen? Ellers ville jeg beholde min søn hjemme fra dagpleje i den tid i er hos din mor og til du ved hvad der skal ske, med mindre du kan køre ham i sin egen dagpleje hverdag.
Du kan jo godt være hos din mor i 14 dage - 1 måend uden at melde flytning, vent til du ved noget om hvor det går hen af. Post kan din kæreste jo sende videre.
Anmeld