:'/ .. Så gik den ikke længer .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Ja okay mange tak. Det få jeg så gjrodet. 
Men hva nu vis vi nu finder ud a det om 14 dage, så skal jeg vel stadig med det?  

hvis dig og kæresten finder ud af det om 14 dage er det det vi taler om??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

hvis dig og kæresten finder ud af det om 14 dage er det det vi taler om??

Nej det var nu VIS ! .. altså vi skal jo bare væk fra hianneden få at se om det hjælper. Så det var nu mere derfor? 
Hvis du forstår hvad jeg mere? 

Anmeld

1. februar 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

Mig og min kæreste er kommet frem til vi skal væk fra hiannaden, bo hver fra sig i noget tid, og ikke være sammen ;/ 

Vi er sku blevet træt a hianneden, vi skændes hele tiden. Er hele tiden sur og det er han osse.

Så mig og min søn flytter ned til min mor i nogen måndre få at se om   det bliver bedre. 

Så mit store spøgesmål er ; Hvad skal jeg lige gøre med DP? - Kommuen? , det er en hele anden kommuen/landsdel min mor bor i? 

Er så forvirrt ..

Nu ved jeg ikke helt om du med DP mener dagpleje eller dagpenge ?

Hvis du mener dagpleje, mener jeg ikke du skal melde jeres søn ud for måske 14 dage eller 1 måned. Det ville være synd,  og for store omvæltninger. Hvis det ender med i ikke skal være sammen og du skal finde et andet sted at bo, kommer der jo yderligere et skift. Mener at i her bør tænke mest på jeres søn, så han kan blive i sine vante omgivelser. Er det ikke muligt at det er faderen som flytter ud, så du kan blive med sønnen? Ellers ville jeg beholde min søn hjemme fra dagpleje i den tid i er hos din mor og til du ved hvad der skal ske, med mindre du kan køre ham i sin egen dagpleje hverdag.

Du kan jo godt være hos din mor i 14 dage - 1 måend uden at melde flytning, vent til du ved noget om hvor det går hen af. Post kan din kæreste jo sende videre.

Anmeld

1. februar 2012

kiwilouise

2skønnebørn skriver:

Hvis du mener dagpleje, mener jeg ikke du skal melde jeres søn ud for måske 14 dage eller 1 måned. Det ville være synd,  og for store omvæltninger. Hvis det ender med i ikke skal være sammen og du skal finde et andet sted at bo, kommer der jo yderligere et skift. Mener at i her bør tænke mest på jeres søn, så han kan blive i sine vante omgivelser. Er det ikke muligt at det er faderen som flytter ud, så du kan blive med sønnen? Ellers ville jeg beholde min søn hjemme fra dagpleje i den tid i er hos din mor og til du ved hvad der skal ske, med mindre du kan køre ham i sin egen dagpleje hverdag.

Du kan jo godt være hos din mor i 14 dage - 1 måend uden at melde flytning, vent til du ved noget om hvor det går hen af. Post kan din kæreste jo sende videre.

jeg er enig her

håber i finder ud af det

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Grunden til det er mig og min søn der skal ned til min mor er fordi, han er igang med at rive 1 sal ned og det skal laves og hans arbjede er i byen. Vi kender ikke nogen her oppe som han kan være ved. Så vi tager ned til min mor der min søn vand til at være, da vi har vært MEGET nede ved hende og han har sit eget værlse ovs, og det er hans nummer 2 hjem. Så vi tænkt det ville være det bedste.

Anmeld

1. februar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Nej det var nu VIS ! .. altså vi skal jo bare væk fra hianneden få at se om det hjælper. Så det var nu mere derfor? 
Hvis du forstår hvad jeg mere? 

Man skal ALTID oplyse den korrekte adresse altså den man opholder sig på. Men kan godt forstå dig sikke et roderi med adresse flyt frem og tilbage hvis det kun er 14 dage vi taler om. Kan du ikke bare tage på ferie hos din mor i 14 dages tid og så se om det bliver bedre savner i hinanden osv. Så behøver du jo ikke skifte adresse eller dagpleje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.