:'/ .. Så gik den ikke længer .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.836 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Anonym trådstarter

Mig og min kæreste er kommet frem til vi skal væk fra hiannaden, bo hver fra sig i noget tid, og ikke være sammen ;/ 

Vi er sku blevet træt a hianneden, vi skændes hele tiden. Er hele tiden sur og det er han osse.

Så mig og min søn flytter ned til min mor i nogen måndre få at se om   det bliver bedre. 

Så mit store spøgesmål er ; Hvad skal jeg lige gøre med DP? - Kommuen? , det er en hele anden kommuen/landsdel min mor bor i? 

Er så forvirrt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Ma-lu

Kan ikke sVare, håber der er andre der kan .. 

Men jeg ville give dig et 

Anmeld

1. februar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Mig og min kæreste er kommet frem til vi skal væk fra hiannaden, bo hver fra sig i noget tid, og ikke være sammen ;/ 

Vi er sku blevet træt a hianneden, vi skændes hele tiden. Er hele tiden sur og det er han osse.

Så mig og min søn flytter ned til min mor i nogen måndre få at se om   det bliver bedre. 

Så mit store spøgesmål er ; Hvad skal jeg lige gøre med DP? - Kommuen? , det er en hele anden kommuen/landsdel min mor bor i? 

Er så forvirrt ..

Åh, det er jeg ked af at høre 

Vi har også lige været igennem det samme, og det blev SÅ meget bedre mellem os da vi havde boet hver for sig i en lille måned. Nu bor vi sammen, og skændes slet ikke på samme måde som før. Nu diskuterer vi tingene istedet for, og langt fra så tit som før. 

Jeg håber virkelig også at det vil gå sådan for jer! 

Med hensyn til DP tror jeg du er tvunget til at flytte din søn, når det ikke er i samme kommune. Men det er ikke noget jeg er sikker på.

Jeg tænker på jer! 

Anmeld

1. februar 2012

Maja_4000

Jeg ved ikke noget om det .. Men ville lige sende et  ! Håber du har nogle til at støtte dig , det må være sindssygt hårdt :/

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

Thalita skriver:

Åh, det er jeg ked af at høre 

Vi har også lige været igennem det samme, og det blev SÅ meget bedre mellem os da vi havde boet hver for sig i en lille måned. Nu bor vi sammen, og skændes slet ikke på samme måde som før. Nu diskuterer vi tingene istedet for, og langt fra så tit som før. 

Jeg håber virkelig også at det vil gå sådan for jer! 

Med hensyn til DP tror jeg du er tvunget til at flytte din søn, når det ikke er i samme kommune. Men det er ikke noget jeg er sikker på.

Jeg tænker på jer! 

Mange tak .. 

Håber osse det kommet til at gå godt med os, om det gik med jer. Få jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre, plus, har lige taget en positvi test så vi skal have ny baby. 

- Men ved du om jeg skal melde til kommuen jeg tager ned til min mor ?, og melle mig ind den nede ved min mor?

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

Ma-lu skriver:

Kan ikke sVare, håber der er andre der kan .. 

Men jeg ville give dig et 

Det varmer, Mange tak.

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Jeg ved ikke noget om det .. Men ville lige sende et  ! Håber du har nogle til at støtte dig , det må være sindssygt hårdt :/

mnage tak. 

Jeg min skønne famille, ved min side.

Det er SINDSYGT hårdt, ved ikke hvad jeg skal gøre ved mig slev lige nu. ;/ ;/

Anmeld

1. februar 2012

Maja_4000

Anonym skriver:

mnage tak. 

Det forstår jeg godt

Anmeld

1. februar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

mnage tak. 

Du skal melde flytning. MEldes ind nede ved den nye kommune og så skal den lille have ny dagplejeplads. Med mindre der ikke er langt imellem og du kan kører til den gamle dagpleje hver dag så kan kommunen gå ind og godkende at du må beholde den gamle. men det er noget kommunen skal tage stilling til.  til dig håber i kan få det til at fungerer igen.

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Du skal melde flytning. MEldes ind nede ved den nye kommune og så skal den lille have ny dagplejeplads. Med mindre der ikke er langt imellem og du kan kører til den gamle dagpleje hver dag så kan kommunen gå ind og godkende at du må beholde den gamle. men det er noget kommunen skal tage stilling til.  til dig håber i kan få det til at fungerer igen.

Ja okay mange tak. Det få jeg så gjrodet. 
Men hva nu vis vi nu finder ud a det om 14 dage, så skal jeg vel stadig med det?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.