Hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
19 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Stéphanie

Xander på lige knap 8 måneder er rigtig vag, hans temperatur ligger konstant et sted mellem 39,5 og 40,1. 

Han er super pyldret og vil ikke rigtig hverken spise eller drikke. Og heller ikke sove eller være vågen 

Ved helt ærligt ikke lige hvordan jeg skal reagere, hvad jeg skal/ikke skal gøre, så som overskiften lyder: Hvad ville du gøre hvis dit barn havde det sådan?

fra Stéphanie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

TaAsJu

Jeg ville ringe til vagtlægen!! Når han ikke rigtig drikker noget så vil jeg reager!! Hvordan er hans bleer?

Anmeld

31. januar 2012

Stéphanie

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg ville ringe til vagtlægen!! Når han ikke rigtig drikker noget så vil jeg reager!! Hvordan er hans bleer?

Har faktisk lige snakket med en vagtlæge da han bare for det værre og værre, og vagtlægen vil ikke se ham  Han har praktisk talt ingen våde bleer, og jeg kan ikke tvinge noget i ham 

Anmeld

31. januar 2012

morethanperfect

Stéphanie skriver:

Har faktisk lige snakket med en vagtlæge da han bare for det værre og værre, og vagtlægen vil ikke se ham  Han har praktisk talt ingen våde bleer, og jeg kan ikke tvinge noget i ham 

Sikke en lorte vagtlæge !
Det skal han da hvis han ingen våde bleer har , eller spiser drikker og har feber ..

Hmm , har du noget panodil junior ??  

Anmeld

31. januar 2012

TaAsJu

Stéphanie skriver:

Syntes slet ikke det er i orden.. Har altid fået af vide at så snart de er sløve ikke drikker og ikke har våde bleer så skal man reager!! Syntes du skal ringe igen om en time og håbe enten og komme til og snakke med en anden eller også må du lyve!! Sig han har Højer feber end han har..
Jeg ville ikke gå på kompromi hvad angår mit barn.. Du kender ham trods alt bedst!!! God bedring til ham og håber ikke det er noget slemt!!

Anmeld

31. januar 2012

Stéphanie

morethanperfect skriver:

Sikke en lorte vagtlæge !
Det skal han da hvis han ingen våde bleer har , eller spiser drikker og har feber ..

Hmm , har du noget panodil junior ??  

Er også bare virkelig sur på ham, synes ikke det kan være rigtigt at man skal være halvvejs død før de gider tage en seriøst

Ja det har jeg?

Anmeld

31. januar 2012

DitteFisk

Jeg ville ringe igen og håbe på at jeg får fat i en anden! Der er ikke langt fra 40 og så til en højere temperatur, og så er det ikke ufarligt mere! Og hvis han slet ikke vil drikke, så er det jo ikke for sjov! Lægen bør og skal se på ham, hvis du siger at du gerne vil have det. 

Anmeld

31. januar 2012

Stéphanie

Mor til 2, snart 3 skriver:

Syntes slet ikke det er i orden.. Har altid fået af vide at så snart de er sløve ikke drikker og ikke har våde bleer så skal man reager!! Syntes du skal ringe igen om en time og håbe enten og komme til og snakke med en anden eller også må du lyve!! Sig han har Højer feber end han har..
Jeg ville ikke gå på kompromi hvad angår mit barn.. Du kender ham trods alt bedst!!! God bedring til ham og håber ikke det er noget slemt!!

Det lyder som en ganske god idé! Har heller ikke lyst til at gå på kompromis, er bare lidt svært når lægen ikke samarbejder

Tak

Anmeld

31. januar 2012

Clisolka

Stéphanie skriver:

Xander på lige knap 8 måneder er rigtig vag, hans temperatur ligger konstant et sted mellem 39,5 og 40,1. 

Han er super pyldret og vil ikke rigtig hverken spise eller drikke. Og heller ikke sove eller være vågen 

Ved helt ærligt ikke lige hvordan jeg skal reagere, hvad jeg skal/ikke skal gøre, så som overskiften lyder: Hvad ville du gøre hvis dit barn havde det sådan?

fra Stéphanie

Jeg ville få fat i lægevagten lige med det samme... Så længe de har over 38,5 - 39 i feber ringer jeg, når ikke de er ældre - og især hvis han hverken vil spise, drikke og ingen våde bleer har. 

Jeg kan læse lægevagten har afvist dig - ring igen senere om nødvendigt. 

Anmeld

31. januar 2012

morethanperfect

Stéphanie skriver:

Er også bare virkelig sur på ham, synes ikke det kan være rigtigt at man skal være halvvejs død før de gider tage en seriøst

Ja det har jeg?

Hmm .. Prøv og se tiden an , og hold øje med ham , og måske ring igen om en time .. Hvis de stadig ikke vil se ham , og hans feber stiger , syns jeg du skal give ham noget panodil ... 

Håber han får det bedre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.