Så skete det :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Anonym trådstarter

Malle skriver:

Ville ikke smutte uden lige at ønske jer gos bedring med ham....

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

norenberg

Kender godt til forskrækkelsen....i går faldt min søn på 21 mdr ned af trappen fra 1 sal ( 2½ meter ) så han fik to kæmpe buler på størrelse med fugle æg, en blå tud skrabt under næse og hage...men 1 time efter legede han rundt igen....vi havde enda sikkerheds låge oppe så han ikke skulle kunne komme ovenpå men han havde set at hans søster kunne klemme sig mellem trappetrin og gelender så det kunne han så lige pludselig også....så der lød et ordentlig bump da jeg stod og lavede mad....

Anmeld

31. januar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Det alle mødre frygter... mit barbs far tabte ham han landede med hovedet ned i gulvet. Han sag ned på stolen heldigvis, dåser var ikke så et langt fald . Er fuldstændig i chok og er ulykkelig. 

Men vi har lige været ved Lægevagten og alt så fint ud heldigvis. Han er 5 mdr.. Vi skal nu bare holde øjmedef tegn på hjernerystelse. 

Havde aldrig troet det vil ske for min lille dreng 

De ting sker og man er rigtig sur, men alle laver fejl. Min mand satte også engang vores datter i sofaen, og vendte sig om 5 sec. NØJJJJ jeg var rasende... men det sker..

Der er en god bog for fædre.. noget med far på færde... hvor han forklare hvordan hans søn faldt med hovedet ned i wc gulvet fra pusleborderet. det skete ikke noget heldigvis... men de ting sker

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

Kender godt til forskrækkelsen....i går faldt min søn på 21 mdr ned af trappen fra 1 sal ( 2½ meter ) så han fik to kæmpe buler på størrelse med fugle æg, en blå tud skrabt under næse og hage...men 1 time efter legede han rundt igen....vi havde enda sikkerheds låge oppe så han ikke skulle kunne komme ovenpå men han havde set at hans søster kunne klemme sig mellem trappetrin og gelender så det kunne han så lige pludselig også....så der lød et ordentlig bump da jeg stod og lavede mad....

Ja det ikke sjovt men han er bare kun 5 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.