Så skete det :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Clisolka

Puha sikke en forskrækkelse i har fået jer - det er det der kan ske 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Anonym trådstarter

Louise83 skriver:

Det kan jo være fordi folk ikke vil gøre dig ked af det ved at sige det de tænker når de læser dit indlæg!?

Er dit barn faldet ned fra sin fars skød mens han sad på en stol? I så fald synes jeg det er lidt overdrevet at tage til lægevagten med det, og at være dybt chokeret... Børn kan tåle masser af knubs, og er der ikke noget at se eller mærke på barnet bagefter styrtet så er det hele jo fint. Selvfølgelig bliver man chokeret, men altså, shit happens

Mine unger har lavet alt muligt, de er begge faldet ned at en trappe, har brændt sig flere gange osv, selvfølgelig bliver man ked af det og føler skyld, men et øjeblik efter har ungerne jo selv glemt alt om det og man er forhåbentlig lidt mere opmærksom en anden gang

HaN er 5 mdr!! Ikke 4 år! Syntes ikke det er normalt at man lige taber sin baby.

Anmeld

31. januar 2012

Anonym trådstarter

tanja. skriver:

Sikke noget, men det kan ske desværre stort knus til jer, børn er mere holdbare end man tror

Ja 

Anmeld

31. januar 2012

Anonym trådstarter

Sillebob skriver:

Øv, den lille stakkel, det var jo et uheld. Vil ikke forlade tråden uden at sende dig et

Rigtig god bedring med ham

Mange tak

Anmeld

31. januar 2012

twinboys

Jamen hvordan tabe barnet.. Holdte han ikke fast  i barnet eller hvordan... Hvordan kan man tabe et barn siddende??? Ingen sure miner herfra bare et spørgsmål...Et barn på den alder sidder jo ikke selv på et skød, så hvordan kunne det ske... Ved godt han ikke gjorde det med vilje...

Mange varme knus til jer alle 3...

Majbritt

Anmeld

31. januar 2012

musse1

Anonym skriver:

Det alle mødre frygter... mit barbs far tabte ham han landede med hovedet ned i gulvet. Han sag ned på stolen heldigvis, dåser var ikke så et langt fald . Er fuldstændig i chok og er ulykkelig. 

Men vi har lige været ved Lægevagten og alt så fint ud heldigvis. Han er 5 mdr.. Vi skal nu bare holde øjmedef tegn på hjernerystelse. 

Havde aldrig troet det vil ske for min lille dreng 

forstår bestemt godt, hvordan du har det, men samtidig, de ting sker, det er også sket her hjemme, og  ja man bliver da rigtig ked af det, men i gjorde det helt rigtige, og i har sluppet med forskrækkelsen, håber i hvertfald ikke der er sket noget, men ville ikke forladen uden at sende 

Anmeld

31. januar 2012

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Jamen hvordan tabe barnet.. Holdte han ikke fast  i barnet eller hvordan... Hvordan kan man tabe et barn siddende??? Ingen sure miner herfra bare et spørgsmål...Et barn på den alder sidder jo ikke selv på et skød, så hvordan kunne det ske... Ved godt han ikke gjorde det med vilje...

Mange varme knus til jer alle 3...

Majbritt

Jamen han sad på hans skød, og holdte rundt omman, samtidig med at han åbnede hans nye legetøj. Så spjetter hanIOC så falder ham og så prøver min kæreste at grube ham. Min kæreste gik næsten wlt i chok, og begyndte at græde helt vild.. 

Men baby ar heldigvis kun fået en bule. + blevet forskrækket

Anmeld

31. januar 2012

Anonym trådstarter

musse1 skriver:

forstår bestemt godt, hvordan du har det, men samtidig, de ting sker, det er også sket her hjemme, og  ja man bliver da rigtig ked af det, men i gjorde det helt rigtige, og i har sluppet med forskrækkelsen, håber i hvertfald ikke der er sket noget, men ville ikke forladen uden at sende 

Mange tak!

Anmeld

31. januar 2012

twinboys

Anonym skriver:

Jamen han sad på hans skød, og holdte rundt omman, samtidig med at han åbnede hans nye legetøj. Så spjetter hanIOC så falder ham og så prøver min kæreste at grube ham. Min kæreste gik næsten wlt i chok, og begyndte at græde helt vild.. 

Men baby ar heldigvis kun fået en bule. + blevet forskrækket

nåååhhh sikke en forskrækkelse til dem begge... godt han er ok...

Anmeld

31. januar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Det alle mødre frygter... mit barbs far tabte ham han landede med hovedet ned i gulvet. Han sag ned på stolen heldigvis, dåser var ikke så et langt fald . Er fuldstændig i chok og er ulykkelig. 

Men vi har lige været ved Lægevagten og alt så fint ud heldigvis. Han er 5 mdr.. Vi skal nu bare holde øjmedef tegn på hjernerystelse. 

Havde aldrig troet det vil ske for min lille dreng 

Ville ikke smutte uden lige at ønske jer gos bedring med ham....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.