Er det bare mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
16 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Anonym trådstarter

Er det bare mig der er sippet eller hvad synes I??

Min kæreste var til jobsamtale igår kl 14.... Jeg sad herhjemme og var vildt spændt på om han havde fået det....

Kl 16 var han stadig ikke kommet hjem, havd eikke ringet og ikke skrevet... Kl 16.30 kommer han hjem og jeg finder ud af at han har været forbi sin mor og pap far for at fortælle han havde fået jobbet.... ØV jeg blev så skuffet over at jeg ikke var den første han fortalte det til....

Vi kom op og skændes om det og han kunne slet ikke forstå mig....  Er de tbare mig eller hvordan ville andre have det i min situation??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Maja_4000

Jeg tror altså jeg ville ringe til min mor inden min kæreste Hehe :b 

Anmeld

31. januar 2012

Ayasmor

Jeg kan ærlig talt ikke se problemet. Hvis din mand gerne ville fortælle det til sin mor først?

Anmeld

31. januar 2012

Ryberg

Jeg forstår dig godt, og ville måske også blive ked af det, men dertil vil jeg da acceptere det da det var det han følte for, og så bare være glad på hans vegne :-)

Og tillykke med at han har fået job!

Anmeld

31. januar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Min kæreste var til jobsamtale igår kl 14.... Jeg sad herhjemme og var vildt spændt på om han havde fået det....

Kl 16 var han stadig ikke kommet hjem, havd eikke ringet og ikke skrevet... Kl 16.30 kommer han hjem og jeg finder ud af at han har været forbi sin mor og pap far for at fortælle han havde fået jobbet.... ØV jeg blev så skuffet over at jeg ikke var den første han fortalte det til....

Vi kom op og skændes om det og han kunne slet ikke forstå mig....  Er de tbare mig eller hvordan ville andre have det i min situation??

Hm .. Jeg ville nok også ringe til min far først ..
Kan nu ikke se det store problem ?
Du ville jo alligevel få det afvide når han kom hjem ?
Forstår ikke i kom op og skændes over det .. Ærgerligt syns jeg ..

Men tilykke med hans nye job.  

Anmeld

31. januar 2012

DK

Uhh... altså når jeg har været til eksamen plejer jeg også at ringe til min far først. Såfremt det har været et godt resultat vel at mærke Det er fordi at min far altid bliver VILDT glad og sådan råååber: HURRAAAAA! SKIDE FLOT, NEEEJ HVOR ER DU GOD, JEG ER SÅ STOLT AF DIG, DU KAN BARE DET DER og meget meget mere i den dur, hvorimod min kæreste er mere sådan: neeej, det var da flot! Godt klaret. Henter du børnene i dag? 

Så er det altså bare meget sjovere at ringe til min far der går i ekstase og jubler så højt at alle omkring mig kan høre det igennem mobilen

Tilgengæld hvis det er gået skidt ringer jeg til min kæreste der er bedre til sådan: ejj pyt med det, op på hesten igen, det går jo nok, osv.

Så hvis jeg havde fået et job, så ringede jeg nok til min far først

Anmeld

31. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg har det som dig.. Ville nok ikke komme op og skændes over det herhjemme men jeg ville blive ked af det og skuffet..
Hvis det var min kæreste ville jeg have håbet han havde ringet til mig og så kunne han jo være taget hjem til sin mor bagefter!

Jeg selv ringer altid først til ham. Ingen tvivl. Han er den jeg allerhelst vil dele sådan nogen glæder mig derfor forventer jeg det samme af ham. (Håber jeg at jeg er den han helst vil dele det med)
Hvis det giver mening.

Anmeld

31. januar 2012

Annana89

Var det mig ville jeg nu nok os undre mi. Lidt over at han ikke lige ringede eller skrev en SMS om at fik det og han lige to forbi hans mor fordi han havde lyst til at fortælle hende det!

Men tror nu ikke jeg ville blive ked af det eller skuffet over det hvis han ikke gjorde! Jeg ville i hvert fald ungå og blive uvenner over det !

Men altså jeg sys det er iorden hvis du siger: "hey, kunne ha været fedt hvis du lige havde ringet, jeg har været vildt spændt på dine vegne!" men det der med at du skal være den første der fik det af vide  tror jeg jeg ville prøve og ta lidt afslappet! Hab har nok ikke tænkt at det betød noget for dig om du var nr 1 eller nr 2! 

Det er i hvert fald i mine øjne en unødvendig ting at tage et skænderi for

Anmeld

31. januar 2012

Findusinde

For at svare på dit spøgsmål... Så ja.. Du er sippet.. Kan ikke helt se problemet, du ville jo få det at vide før eller siden... Det er jo ikke fordi han har holdt det hemmeligt for dig... Jeg ringer også altid hjem til mine forældre, når der sker sådan noget eller har været til eksamen.. Manden skal jo nok få det at vide.. og selvom han ikke lige er nr 1 på listen lige nøjagtig der, så er han det på alle mulige andre områder...

Såååå vær glad for at din kæreste har fået et job! Og lad være med at brug tiden på at skændes over det..

Anmeld

31. januar 2012

Sitrani

Anonym skriver:

Hmm.. Jeg ville absolut ikke blive sur på min kæreste over, at han havde været forbi sin mor eller sagt det til sine forældre først.. Det er jo hans egen sag hvem han siger det til først! Så længe jeg også fik det at vide, så ville jeg ikke synes det var noget problem overhovedet, så for at svare på dit spørgsmål, så ja, du er nok lidt sippet mht. det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.