Muhmi's (nye) bryllupstråd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Muhmi

Kirken!

Kirken ligger jo så de der 200m fra forsamlingshuset.. Men den er så fin og så har den jo også en symbolsk betydning for mig, da det er den kirke Silas blev døbt i...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Malthesmoar

Hva' med strømpebånd!?Har nogle nye designs på vejHvid m sløjfe og navn evt blå skrift på navnLyseblå m lyseblå sløjfe og hvid el råhvid farve på navnMvhhttp://www.trendsales.dk/listings/stroempeband-med-broderet-data-plus-size-efter-mal/22626993?pn=24&rt=ssr&search=str%c3%b8mpeb%c3%a5nd&status=1#1

Anmeld

1. februar 2012

AnnePedersen

så dejlig en tråd du har. tillykke til dig.

jeg fandt også en kjole til mig og en i samme stil til min pige som blomste pige. tør bare ikke købe da vi ik har sat dato pga sygdom

Anmeld

1. februar 2012

Muhmi

Malthesmoar skriver:

Hva' med strømpebånd!?Har nogle nye designs på vejHvid m sløjfe og navn evt blå skrift på navnLyseblå m lyseblå sløjfe og hvid el råhvid farve på navnMvhhttp://www.trendsales.dk/listings/stroempeband-med-broderet-data-plus-size-efter-mal/22626993?pn=24&rt=ssr&search=str%c3%b8mpeb%c3%a5nd&status=1#1

Tak for info.. Vil lige se om jeg kan finde noget billigere... Men den er gemt som et potentielt offer

Anmeld

1. februar 2012

Malthesmoar

Muhmi skriver:

Tak for info.. Vil lige se om jeg kan finde noget billigere... Men den er gemt som et potentielt offer

Du velkommenKu ik ligge billeder ind...ævDe ny designs bliver lidt billigere ca 200,-Mvh

Anmeld

1. februar 2012

Muhmi

Servietter og lys til bordet!

De her servietter og lys fandt jeg billigt, men jeg synes de er rigtig pæne og Anders har godkendt dem

Dem med lyserød blomst er til forret og de grønne er til desserten.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. marts 2012

Muhmi

Jeg har fundet sangen hvortil jeg skal gå op ad alteret... Og har fået lov til at bruge det af kæresten, selvom det er ret pladder-romantisk thihihi...

http://www.youtube.com/watch?v=Ev6SGWKlfGc&feature=related

Anmeld

6. marts 2012

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Ja, så blev kjolen jo købt, så nu er brylluppet godt nok steget mig til hovedet...  Kunne slet ikke falde i søvn i nat fordi jeg lå med planer i hovedet og sommerfugle i maven Jeg glæder mig utroligt meget til den her dag og jeg glæder mig meget til at skulle dele det hele med jer, der er interesserede....

Og grunden til at jeg laver en ny, er simpelthen fordi der er nogle ting der er ændrede, så meget at det ikke kan betale sig at skulle kigge den anden igennem synes jeg!

Jeg lægger en masse billeder ind og kommer med tanker om hvordan det hele skal foregå, de næste tre mdr.

Puha, tre mdr.... 3 måneder! Det er dælme ikke meget og slet ikke når min mave snurrer så meget som den gør lige nu...  Det bliver så spændende og jeg kan næsten ikke holde tårerne tilbage, når jeg kommer til at tænke på at jeg skal giftes med manden jeg elsker overalt på jorden, faren til mit barn!

I present to you.

Min NYE bryllupstråd!

Ej Muhmi, hvor bliver du bare fantastisk smuk!!!

Nøj, en flot og romantisk kjole! - Det lader jo til at du har styr på det hele! Har du fået kjolen???

Glæder mig sådan på dine vegne - I får den mest vidunderlige dag - uden tvivl!

Kæmpe fra mig

Anmeld

6. marts 2012

Muhmi

NadiaSK skriver:

Ej Muhmi, hvor bliver du bare fantastisk smuk!!!

Nøj, en flot og romantisk kjole! - Det lader jo til at du har styr på det hele! Har du fået kjolen???

Glæder mig sådan på dine vegne - I får den mest vidunderlige dag - uden tvivl!

Kæmpe fra mig

Det håber jeg da at jeg gør

Kjolen ER kommet og den er rigtig fin... Der skal lidt småjusteringer til, men hvad kan man forvente når den var så billig

Jeg HÅBER at vi får en super dag med en masse glade mennesker og en mega sjov fest Og så må det selvfølgelig også gerne være romantisk, selvom vi ligger mest vægt på hygge og sjov

Knuuuuuuuuuuuuuuus til dig søde!

Anmeld

6. marts 2012

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Det håber jeg da at jeg gør

Kjolen ER kommet og den er rigtig fin... Der skal lidt småjusteringer til, men hvad kan man forvente når den var så billig

Jeg HÅBER at vi får en super dag med en masse glade mennesker og en mega sjov fest Og så må det selvfølgelig også gerne være romantisk, selvom vi ligger mest vægt på hygge og sjov

Knuuuuuuuuuuuuuuus til dig søde!

Selvfølgelig gør du det! Så er det jo kun godt at du har nogle der kan hjælpe dig med at rette den til

Med den beliggenhed, kan det da ikke blive andet end romantisk! Og tvivler ikke et sekund på at din omgangskreds nok skal sørge for fest og ballade haha

Et styks fantastisk dag i vente! Håber jeg skal igennem samme tur en dag, hvis drømmeprinsen lægger vejen forbi min dør! hihi...

Glæder mig til at høre mere!

Knus, knus, knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.