Muhmi's (nye) bryllupstråd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.053 visninger
70 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Muhmi

Ja, så blev kjolen jo købt, så nu er brylluppet godt nok steget mig til hovedet...  Kunne slet ikke falde i søvn i nat fordi jeg lå med planer i hovedet og sommerfugle i maven Jeg glæder mig utroligt meget til den her dag og jeg glæder mig meget til at skulle dele det hele med jer, der er interesserede....

Og grunden til at jeg laver en ny, er simpelthen fordi der er nogle ting der er ændrede, så meget at det ikke kan betale sig at skulle kigge den anden igennem synes jeg!

Jeg lægger en masse billeder ind og kommer med tanker om hvordan det hele skal foregå, de næste tre mdr.

Puha, tre mdr.... 3 måneder! Det er dælme ikke meget og slet ikke når min mave snurrer så meget som den gør lige nu...  Det bliver så spændende og jeg kan næsten ikke holde tårerne tilbage, når jeg kommer til at tænke på at jeg skal giftes med manden jeg elsker overalt på jorden, faren til mit barn!

I present to you.

Min NYE bryllupstråd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Dot D

Dejligt indlæg

Kærligheden er i luften jeg skal nok lurer herinde ind i mellem

Anmeld

31. januar 2012

Muhmi

Kjolen!

Efter mange laaange tanker og ikke mindst afstemninger, fandt jeg den her... Jeg ville ellers ikke gå videre i min søgen efter jeg havde lavet afstemningstråden herinde https://www.baby.dk/debat/157906pi1/bryllup/jeg-skal-bruge-jeres-hjaelp-piger.aspx  , men det gjorde jeg alligevel og på side 23 fandt jeg så den her...  Og den har bare det hele synes jeg... Den er så smuk elegant og ikke mindst LIGE MIG!

Men havde det ikke været for jer, så havde jeg slet ikke tænkt i de klassiske former selv... Så tøser, I er uundværlige!!

Og den er nu købt og betalt... Så den er miiiin

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. januar 2012

Muhmi

Sløret!

Jeg ville ellers rigtig gerne have haft et laaangt og smukt broderet slør... Men efter en samtale med min momse så, fik hun mig overtalt til det her simple slør.. Også fordi at det åbentbart alligevel skal rives i stykker  Men ville være rigtig ked af at et smukt broderet slør ville blive klippet i

Anmeld

31. januar 2012

Maise86

Muhmi skriver:

Sløret!

Jeg ville ellers rigtig gerne have haft et laaangt og smukt broderet slør... Men efter en samtale med min momse så, fik hun mig overtalt til det her simple slør.. Også fordi at det åbentbart alligevel skal rives i stykker  Men ville være rigtig ked af at et smukt broderet slør ville blive klippet i

Hvor er sløret fra og hvad har di måtte gi for det?

Anmeld

31. januar 2012

Maja_4000

Iiih .. Følger lige med

Anmeld

31. januar 2012

Muhmi

Smykkerne!

Disse smykker er bare så smukke synes jeg... Og jeg håber at de ikke vil overskygge min kjole... Men det tror jeg nu ikke...

Smykket i håret skal ikke sidde i siden som det gør på det her billede... Men som jeg illusterer på det flotte paint billede

Billede 1: Illustration

Billede 2: Hårsmykke

Billede 3: Øreringe og Halskæde

Anmeld

31. januar 2012

vitapigen

Super smuk kjole Kan godt forstå du har sommerfugle i maven
Og mht. sløret er det et perfekt valg, at den er enkel fordi du har så mange blonder i kjolen

Nu er jeg lidt nysgerrig, men hvad kostede kjolen?

Anmeld

31. januar 2012

Muhmi

Super smuk kjole Kan godt forstå du har sommerfugle i maven
Og mht. sløret er det et perfekt valg, at den er enkel fordi du har så mange blonder i kjolen

Nu er jeg lidt nysgerrig, men hvad kostede kjolen?

Tak skal du have

Men for alle de ting jeg har lagt ind lige nu... Dvs. Kjole, slør og smykker... Hold nu fast.... 1600,- FORDI det hele var på tilbud med enten 50% eller derover i rabat  Kjolen for sig selv har kostet næsten 1000,- Så skal jeg betale ca. 6-700,- i told når det kommer til Danmark... Men det er det værd

Anmeld

31. januar 2012

Muhmi

Maja_4000 skriver:

Iiih .. Følger lige med

Du skal være så velkommen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.