ansigts form :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

S.Maria

Hvad med noget pagehår, hvor det er helt kort i nakken og længere foran, uden for meget pandehår og så en anden hårfarve måske  Synes ikke du skal få det klippet som på det billede du har vist med kort hår, synes det får dig til at se ældre ud end du er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

debbie19

S.Maria skriver:

Hvad med noget pagehår, hvor det er helt kort i nakken og længere foran, uden for meget pandehår og så en anden hårfarve måske  Synes ikke du skal få det klippet som på det billede du har vist med kort hår, synes det får dig til at se ældre ud end du er 

pandehåret skal væk. da det er det som irretere mig så meget   jeg regner med at gå ind til forskelige frisøre og høre hvad de forslår

Anmeld

1. februar 2012

Mimbi

debbie19 skriver:

her er et hvor det var rigtig kort

Jeg tror du skal få klippet håret kort

Måske få klippet "undercut" så håret ser lidt tyndere ud i siderne

Jeg har selv kort hår og rund ansigt, og har altid fået at vide fra de forskellige frisører at jeg skal have kort hår fordi jeg har rund ansigt

måske noget i den stil

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. februar 2012

debbie19

Mimbi skriver:

Jeg tror du skal få klippet håret kort

Måske få klippet "undercut" så håret ser lidt tyndere ud i siderne

Jeg har selv kort hår og rund ansigt, og har altid fået at vide fra de forskellige frisører at jeg skal have kort hår fordi jeg har rund ansigt

måske noget i den stil

wow en flot frisure.. tror du det vil passe til min nye briller. du kan se dem længere oppe

Anmeld

1. februar 2012

Mimbi

debbie19 skriver:

wow en flot frisure.. tror du det vil passe til min nye briller. du kan se dem længere oppe

Ja det tror jeg den vil

Anmeld

1. februar 2012

debbie19

Mimbi skriver:

Ja det tror jeg den vil

tak for hjælpen

Anmeld

1. februar 2012

4xGreve

vil sige hop ud i noget vildt, og husk det er kun hår, det vokser ud igen...

men vil given nogen af de andre ret i at du evt. skal prøve noget kort hår og helt klart med en anden hårfarve

Anmeld

1. februar 2012

debbie19

4xGreve skriver:

vil sige hop ud i noget vildt, og husk det er kun hår, det vokser ud igen...

men vil given nogen af de andre ret i at du evt. skal prøve noget kort hår og helt klart med en anden hårfarve

hårfarven er min egen og ja kort skal det værre . så langt er jeg kommet.. men ved ikke om jeg skal vente 14 dage indtil jeg får min nye briller for så kan frisøren jo også se hvad der vil passe dertil eller har de ikke rigtig noget at sige.. jeg har aldrig gået meget op i mit udseene men det gør jeg nu

Anmeld

2. februar 2012

debbie19

hvad farve synes i jeg skal have farvet.. vil så gerne have en forandring. skal klippes imorgen formiddag og er stadigvæk rigtig meget i tvivl hvilken frisure der vil klæde mig bedst som korthåret.

Anmeld

2. februar 2012

twinny

Din ansigtsform er firkantet.. (så det i go morgen DK her forleden... Det var en stylist der sagde det)

Så det billede du har tagt ind på side 1 klær dig godt.... Hvad med en knald rød farve med nogle orange striber i?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.