ansigts form :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

debbie19

jeg tror jeg vil klippe det kort igen men hvilken frisure synes i der vil være pæne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

debbie19

den nye brille

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. januar 2012

Masig

synes den korte frisure du viste et billede af var rigtig flot til dig, så vil foreslå at du prøver noget lignende igen... (uden dog at have noget forstand på det hehe)...

Anmeld

31. januar 2012

debbie19

Masig skriver:

synes den korte frisure du viste et billede af var rigtig flot til dig, så vil foreslå at du prøver noget lignende igen... (uden dog at have noget forstand på det hehe)...

i behøver jo ikke have forstand på det  spurte jo om alle s meninger for at finde ud af om jeg skal gøre det eller ej... kunne evt godt tænke mig pandehåret ikke kommer så meget op i den ene side...

Anmeld

31. januar 2012

debbie19

jeg har googlet på livet løs.. jeg mener jeg engang fandt et program hvor man kunne sætte et billed ind og sætte forskelige hår på.. men kan kun finde de udlanske den jeg brugte sidst var dansk.. nogen der kender den ??

Anmeld

31. januar 2012

Masig

debbie19 skriver:

i behøver jo ikke have forstand på det  spurte jo om alle s meninger for at finde ud af om jeg skal gøre det eller ej... kunne evt godt tænke mig pandehåret ikke kommer så meget op i den ene side...

Du kan jo bare få lavet pandehåret en anelse længere... Men tror det er rigtig godt at få det ldit væk fra ansigtet så det åbner mere op og ikke bliver gemt væk af for meget hår...

Anmeld

31. januar 2012

debbie19

Masig skriver:

Du kan jo bare få lavet pandehåret en anelse længere... Men tror det er rigtig godt at få det ldit væk fra ansigtet så det åbner mere op og ikke bliver gemt væk af for meget hår...

mange tak for hjælpen

Anmeld

31. januar 2012

Masig

debbie19 skriver:

mange tak for hjælpen

Så lidt. ved ingenting, men synes bare det korte var rigtig pænt...

Anmeld

31. januar 2012

debbie19

Masig skriver:

Så lidt. ved ingenting, men synes bare det korte var rigtig pænt...

okay.. ja nelig synes begge ting er godt men tror det bliver kort

Anmeld

31. januar 2012

Masig

debbie19 skriver:

okay.. ja nelig synes begge ting er godt men tror det bliver kort

Nogle gange skal der også bare ske noget nyt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.