Mondux forsikring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

K&S

PT skriver:

Hej.

Er der nogen af jer, der har Mondux forsikring?

Jeg har lige indhentet et tilbud fra dem, som er ca 2000!!! billigere om året, end dem jeg har nu.

Jeg vil dog lige tjekke med jer, om der er nogen, der har haft problemer med dem, hvis uheldet har været ude, og I fik brug for at få udbetalt forsikringssummer.

På forhånd tak for hjælpen.

Jeg kender ikke til deres "velvillighed" til udbetaling, men er glad for du skriver om Mondux...!

Vi har indtil videre haft forsikringer hos Tryg igennem mandens fagforening, men de har opsagt med Tryg og har tegnet aftale med Mondux - så jeg venter spændt på en opringning fra dem

Meeeen måske jeg skulle kontakte dem selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Peanut skriver:

Men hvorfor skulle du også eje kørekort for det? 

Men du kan jo evt læse mere her:  https://www.fdmforsikring.dk

Ja, der er mange penge at hente ved at kigge forsikringspriser (og andre priser for den sags skyld). Da vi flyttede over til FDM, endte vi med at spare 8.000 kr om året. Det sgu mange penge! 

Men håber da også du få nogle flere indput - det er altid rart med mange meninger 

Der KAN nemlig være rigtig meget at spare på sine forsikringer.

Jeg vil kigge nærmere på FDM - tak

Anmeld

31. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
DinNabo skriver:

Ville ikke bruge dem. Prøv at læseanmeldelserne på trustpilot. http://www.trustpilot.dk/review/mondux.dk

Det lyder til de er nogle krejlere.

Mvh anja

Jeg har godt været inde og kigge på trustpilot, og derfor oprettede jeg dette indlæg bagefter.

8 indlæg på trustpilot er nemlig ikke særlig meget at forholde sig til

Anmeld

31. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
K&S skriver:

Jeg kender ikke til deres "velvillighed" til udbetaling, men er glad for du skriver om Mondux...!

Vi har indtil videre haft forsikringer hos Tryg igennem mandens fagforening, men de har opsagt med Tryg og har tegnet aftale med Mondux - så jeg venter spændt på en opringning fra dem

Meeeen måske jeg skulle kontakte dem selv

Hende, jeg talte med, var rigtig sød og hjælpsom, så jeg fik et meget godt førstehåndsindtryk, - men det kan jo snyde.

Synes, du skulle ringe til dem, så du ved, hvor du står.

Jeg har Tryg nu, men jeg synes, de er meget dyre

Anmeld

31. januar 2012

DinNabo

PT skriver:

Jeg har godt været inde og kigge på trustpilot, og derfor oprettede jeg dette indlæg bagefter.

8 indlæg på trustpilot er nemlig ikke særlig meget at forholde sig til

Du har ret i at 8 ikke er meget. Men når 7 ud af 8 er dårlige, ville jeg personligt ikke tage chancen. Men det skal man selvfølgelig selv vurdere.

Anmeld

31. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
DinNabo skriver:

Du har ret i at 8 ikke er meget. Men når 7 ud af 8 er dårlige, ville jeg personligt ikke tage chancen. Men det skal man selvfølgelig selv vurdere.

Det var også derfor, jeg gerne ville høre, om nogen havde erfaringer herindefra.

Men ja, det er ikke et positivt indtryk, trustpilot giver.

Jeg har ikke besluttet mig endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.