Ja vi har haft dem...
Vi havde dem, også gik de konkurs, også så vi en i reklamerne at de reklamerede for en bil med billig forsikring hos Mondux - tror en ny ejer har købt dem...
Kan IKKE anbefale dem, da vi har haft dårlig oplevelse da vi havde dem inden de gik konkurs, med en skade:
Kort fortalt løb en hund ud foran min mand på motortrafikvejen i tyskland (kun 1 km fra grænsen) - det var jo "selvfølgelig" hundens skyld, men der var rigtig meget bøvl med at få skaden opgjort mm. Om meget hurlum-hej fordi vi blev kastet ind i det nye Mondux.
De mente at vi bare skulle betale vores selvrisiko og sende bilen på værksted, fordi vi jo havde kasko på bilen også skulle de nok betale pengene tilbage hvis det blev til at det var "hunden" der fik skylden, men vi var stædige og sagde at det ville vi ikke, for vi var faktisk bange for at vi ikke ville se pengene igen. Så blev der noget med at vi skulle betale 50/50 (os/"hunden") og senere 30/70 (os/"hunden").. Men vi var stadig stædige og holdt fast i at det ikke var vores skyld !!!! 
Efter 11 mdr... JA, 11 lange måneder med kamp (jeg giver ikke sådan "bare lige" op
), kunne vi endelig sende bilen på værksted og få den lavet!
Vi har nu FDM forsikring, og kan stærkt anbefale dem! De er i hvert fald også meget billigere end Mondux i vores tilfælde.
Eneste ulempe er bare at man skal have været medlem af dem, i 6 mdr (mener jeg) for at man må købe forsikring hos dem. Men det er nu det hele værd alligevel synes jeg. 
Anmeld