Kamp på puslebordet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Laura.

Caroline86 skriver:

Ned på gulvet med hende, i en periode

det er helt normalt at de pludselig ikke gider pusles, og for rigtigt mange hjælper det at ændre situationen ved at skifte på sengen, på gulvet el. lign

Prøv det

Det er allerede prøvet men desværre er det ikke blevet bedre.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Laura.

Janni. skriver:

Hold ud, jeg tror det er en periode. Vi har haft samme bøvl med Silas. Det er gået over igen. Han er en sand engel nu.

Man kan da have lov at håbe det kun varer i en kort periode, men det må tiden jo vise...

Anmeld

31. januar 2012

Laura.

Mor til 2, snart 3 skriver:

Up and go bleer var min redning den gang.. Også tog jeg tøjet af inden hun kom op, så fik vi ordnet det vil skulle også ned igen

Ja, den med at tage tøjet af hende inden hun kom på puslepuden, havde jeg også godt overvejet.. så det skulle jeg måske prøve..

Anmeld

31. januar 2012

Laura.

MyLille skriver:

Åja, det kender vi godt her også Det er frustrerende når de vender sig midt i en lorteble inden man har nået at vaske noget som helst... Det starede da Marie var 9-10 måneder og det har ikke blevet bedre nu hvor hun er 1 år.. Her er redningen tit at vi leger borte-bø Hun får en stofble over hovedet i 10-20 sek (da ligger hun helt stille mens jeg får væk bleen og måske vasket litt) også tager jeg den væk og siger bøø... efter 3-4 "bøø" har jeg fått skiftet hende. Det er lidt upraktisk men det fungerer nesten hver gang Og hun synes det er helt vildt sjovt.. Du kan jo prøve det. Man må bare være ekstremt tålmodig

Det lyder til at det bare er en face børnene kommer ind i på et tidspunkt.. god idé med titte-bøøh legen.. den må jeg prøve da legen ellers er rigtig sjovt herhjemme..

Anmeld

31. januar 2012

Laura.

Mette&Alexander skriver:

Min søn som nu er 4 år var fuldstændig umulig at skifte alene da han nåede de 5 md og kunne komme rund. Det holte aldrig op, og hver gang han skulle skiftes måtte vi være 2 til det Det var temmelig udmattende, han var vild og enorm stærk så kunne ikke holde ham selv... Prøved alt men intet havde den rette effekt... Håber og tror ikke at det er så slemt med din datter, det kan være en periode men ja vil også sige prøv på gulvet, nye omgivelser kan godt være hjælpen så sker der lige noget andet.... ellers give hende noget at kigge på imens...

Det er det samme her - min datter er stærk, så jeg har svært ved at holde hende selv og derfor er det næsten umuligt for mig at pusle hende alene.. men der er allerede kommet nogle gode bud jeg vil prøve at benytte mig af, så må vi se om nogle af dem dur..

Anmeld

31. januar 2012

Clisolka

Hold ud! Som de andre skriver, det er nok en periode de skal igennem - vi har også haft den her  

Anmeld

31. januar 2012

Janni.

Laura. skriver:

Man kan da have lov at håbe det kun varer i en kort periode, men det må tiden jo vise...

Her varede det cirka 1 månedes tid.. Men det er hårdt imens det står på, men du skal nok komme igennem det.

Anmeld

31. januar 2012

Laura.

Babymor2010 skriver:

Hold ud! Som de andre skriver, det er nok en periode de skal igennem - vi har også haft den her  

Det trøster lidt at vide at jeg ikke er den eneste der kæmper med det.. heh.. Jeg må bare tag det som det kommer og håbe at det snart vender igen...

Anmeld

31. januar 2012

morethanperfect

Caroline86 skriver:

Ned på gulvet med hende, i en periode

det er helt normalt at de pludselig ikke gider pusles, og for rigtigt mange hjælper det at ændre situationen ved at skifte på sengen, på gulvet el. lign

Prøv det

Det råd kunne jeg godt ha brugt noget tidligere  

Anmeld

31. januar 2012

Caroline86

morethanperfect skriver:

Det råd kunne jeg godt ha brugt noget tidligere  

hihi... jamen så må du jo SPØRGE, søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.