guud, jeg har brug for hjælp.. (utroskab)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Maemi

k skriver:

jeg forstår ham faktisk godt lidt, det er jo et kæmpe tillidsbrud, så forstår godt at han vil se at hun rent faktisk mener at hun vil gøre det godt igen, for det er jo nemt nok bare at love guld og grønne skove, det der i realiteten betyder noget, er handling bag ordene

lige mine ord. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Ansemusen

PARTERAPI vil jeg tro er den bedste løsning for jer, før I eventuelt ender ud i et skyldig/straf-forhold, hvor han hele tiden bruger utroskabet mod dig og vil holde dig op på dit løfte om, at vise ham at du vil ham!

Det kan blive rigtigt usundt! Men med parterapi kan I få nogle gode redskaber til at komme igennem det, hvis I begge er indstillet på det. Jeg har aldrig selv oplevet utroskab eller været utro, men jeg ved at det har hjulpet rigtig mange!

Anmeld

31. januar 2012

Anonym trådstarter

Maemi skriver:

Det er godt nok en rigtigt ærgeligt situation, for både dig og din kæreste..

Jeg har den opfattelse, at hvis man skal have et forhold til at fungere efter utroskab.. Bliver man nødtil at samarbejde og ikke kæmpe mod hinanden. Jeg tror det er rigtigt vigtigt at i får taget en god snak om at det her er noget i skal komme igennem sammen

Jeg kan godt forstå at din kæreste, han er sikker rigtigt såret og inderst inde bange for at du kunne finde på det igen..
Det eneste du kan gøre er nok at give ham tid, så han ikke føler sig pressset - det kommer der aldrig noget godt ud af. 

Det med at du skriver til ham hele tiden, hvorfor er i ikke sammen i stedet for? Sms'er syntes jeg er en rigtigt skidt måde at kommunikere på når der er store følelser på spil.. Det kan så nemt misforståes eller fortolkes forkert. Måske han også bedre kan se at du vil kæmpe, hvis du snakker med ham mens i er sammen. 

Undskyld den lange smøre, håber du kan bruge bare lidt af det 

Nejnej, tak for den lange smøre 

Men ja jeg ved at vi bliver nødt til at arbejde sammen før vi får det til at virke.. Men først bliver jeg jo nødt til at bevise at jeg mener det og at jeg er det  værd .. 

Sms og facebook spiller meget ind pga. at vi ikke ligefrem har noget nyt at snakke om.. jeg skriver til ham at jeg er ked af det og elsker ham, og at jeg tænker på ham .. 

Anmeld

31. januar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

ja, det er netop mine ord

jeg forstår det også udmærket godt, jeg ved bare ikke hvad jeg skal .. 

det er også en rigtig svær situation, det er svært for mig som udeforstående at sige du skal gøre sådan og sådan, da jeg jo overhovedet ikke kender hverken dig eller din kæreste

- jeg vil mene det er vigtigt du lytter på din kæreste, hvad er det han har brug for DU gør for at vinde hans tillid tilbage? spørg ham hvad han godt kunne tænke sig du gjorde.

og giv ham tid til at komme sig over det, i hans helt eget tempo, han skal ikke føle sig presset til fx at sige han har tilgivet dig, inden han faktisk selv er klar til det!

det kommer stensikkert til at være en lang og sej kamp, men hvis i kommer gennem det sammen og kommer ud på den anden side, så står i nok også meget stærkere sammen til den tid

- jeg vil ønske dig alt held og lykke fremover, og håber dig og din kæreste finder ud af det sammen!

Anmeld

31. januar 2012

Maemi

Anonym skriver:

Nejnej, tak for den lange smøre 

Men ja jeg ved at vi bliver nødt til at arbejde sammen før vi får det til at virke.. Men først bliver jeg jo nødt til at bevise at jeg mener det og at jeg er det  værd .. 

Sms og facebook spiller meget ind pga. at vi ikke ligefrem har noget nyt at snakke om.. jeg skriver til ham at jeg er ked af det og elsker ham, og at jeg tænker på ham .. 

Håber at i får det op og køre igen! 

Bor i langt fra hinanden? Tænker bare siden at i ikke er sammen og snakker om det her der er sket, og får snakket ud om det? 
(ved selvfølgelig ikke hvor meget i har fået snakket det igennem).  

Anmeld

31. januar 2012

Anonym trådstarter

Maemi skriver:

Håber at i får det op og køre igen! 

Bor i langt fra hinanden? Tænker bare siden at i ikke er sammen og snakker om det her der er sket, og får snakket ud om det? 
(ved selvfølgelig ikke hvor meget i har fået snakket det igennem).  

Vi har snakket RIGTIG meget sammen .. vi bor en 2-3 min. fra hinanden.. OG vi går i klasse sammen 

Anmeld

1. februar 2012

Sitrani

Anonym skriver:

Jeg har været min kæreste utro

Jeg vil gøre det godt igen, han vil have det godt igen.. men bliver ved med at sige at jeg er alt for ligeglad osv.. jeg skriver hele tiden til ham.. men ved ikke hvad jeg ellers kan gøre??

Han har ikke lyst til røre ved mig ..

Hvad skal jeg stille op?? 

Først... Han har brug for, at få raset ud over for dig, tror jeg.. Råde, græde, blive vred og ked af det.... Medmindre han allerede har gjort det? Lad ham få rum og plads til, at komme ud med de følelser han står med, ellers kommer I aldrig videre...

For det andet.... Ja, du SKAL vise ham, at du er til at stole på altid.. Hans tillid til dig er brudt, og det tager rigtig lang tid, at komme videre fra det, og begynde at tro på forholdet og på dig... Du skal regne med, at det du har gjort, er noget er det værste man kan udsætte sit forhold for! Så ALT hvad du lover ham, skal du holde... 100 %....

For det tredje....... SNAK SNAK SNAK SNAK!!!!! Og gerne flere gange.... Også selvom I snakker om det samme hver gang.. det er så vigtigt at få sat ord på det hele, både for ham og dig... Og gentag hvordan I har det overfor hinanden, uden at afbryde....

Held og lykke med det hele - det kan godt lade sig gøre, at komme videre!!!

Anmeld

1. februar 2012

missie20

Maemi skriver:

Det er godt nok en rigtigt ærgeligt situation, for både dig og din kæreste..

Jeg har den opfattelse, at hvis man skal have et forhold til at fungere efter utroskab.. Bliver man nødtil at samarbejde og ikke kæmpe mod hinanden. Jeg tror det er rigtigt vigtigt at i får taget en god snak om at det her er noget i skal komme igennem sammen

Jeg kan godt forstå at din kæreste, han er sikker rigtigt såret og inderst inde bange for at du kunne finde på det igen..
Det eneste du kan gøre er nok at give ham tid, så han ikke føler sig pressset - det kommer der aldrig noget godt ud af. 

Det med at du skriver til ham hele tiden, hvorfor er i ikke sammen i stedet for? Sms'er syntes jeg er en rigtigt skidt måde at kommunikere på når der er store følelser på spil.. Det kan så nemt misforståes eller fortolkes forkert. Måske han også bedre kan se at du vil kæmpe, hvis du snakker med ham mens i er sammen. 

Undskyld den lange smøre, håber du kan bruge bare lidt af det 

Rigtige gode ord og rådgivning.

Anmeld

1. februar 2012

modesty

Ansemusen skriver:

PARTERAPI vil jeg tro er den bedste løsning for jer, før I eventuelt ender ud i et skyldig/straf-forhold, hvor han hele tiden bruger utroskabet mod dig og vil holde dig op på dit løfte om, at vise ham at du vil ham!

Det kan blive rigtigt usundt! Men med parterapi kan I få nogle gode redskaber til at komme igennem det, hvis I begge er indstillet på det. Jeg har aldrig selv oplevet utroskab eller været utro, men jeg ved at det har hjulpet rigtig mange!

Anmeld

3. februar 2012

Maemi

missie20 skriver:

Rigtige gode ord og rådgivning.

Mange tak - Godt at der er flere med sammen mening. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.