Anonym skriver:
Jeg har været min kæreste utro
(
Jeg vil gøre det godt igen, han vil have det godt igen.. men bliver ved med at sige at jeg er alt for ligeglad osv.. jeg skriver hele tiden til ham.. men ved ikke hvad jeg ellers kan gøre??
Han har ikke lyst til røre ved mig ..
Hvad skal jeg stille op??
Først... Han har brug for, at få raset ud over for dig, tror jeg.. Råde, græde, blive vred og ked af det.... Medmindre han allerede har gjort det? Lad ham få rum og plads til, at komme ud med de følelser han står med, ellers kommer I aldrig videre...
For det andet.... Ja, du SKAL vise ham, at du er til at stole på altid.. Hans tillid til dig er brudt, og det tager rigtig lang tid, at komme videre fra det, og begynde at tro på forholdet og på dig... Du skal regne med, at det du har gjort, er noget er det værste man kan udsætte sit forhold for! Så ALT hvad du lover ham, skal du holde... 100 %....
For det tredje....... SNAK SNAK SNAK SNAK!!!!! Og gerne flere gange.... Også selvom I snakker om det samme hver gang.. det er så vigtigt at få sat ord på det hele, både for ham og dig... Og gentag hvordan I har det overfor hinanden, uden at afbryde....
Held og lykke med det hele - det kan godt lade sig gøre, at komme videre!!! 
Anmeld