Anonym skriver:
Jeg har været min kæreste utro
(
Jeg vil gøre det godt igen, han vil have det godt igen.. men bliver ved med at sige at jeg er alt for ligeglad osv.. jeg skriver hele tiden til ham.. men ved ikke hvad jeg ellers kan gøre??
Han har ikke lyst til røre ved mig ..
Hvad skal jeg stille op??
Det er godt nok en rigtigt ærgeligt situation, for både dig og din kæreste..
Jeg har den opfattelse, at hvis man skal have et forhold til at fungere efter utroskab.. Bliver man nødtil at samarbejde og ikke kæmpe mod hinanden. Jeg tror det er rigtigt vigtigt at i får taget en god snak om at det her er noget i skal komme igennem sammen.
Jeg kan godt forstå at din kæreste, han er sikker rigtigt såret og inderst inde bange for at du kunne finde på det igen..
Det eneste du kan gøre er nok at give ham tid, så han ikke føler sig pressset - det kommer der aldrig noget godt ud af.
Det med at du skriver til ham hele tiden, hvorfor er i ikke sammen i stedet for? Sms'er syntes jeg er en rigtigt skidt måde at kommunikere på når der er store følelser på spil.. Det kan så nemt misforståes eller fortolkes forkert. Måske han også bedre kan se at du vil kæmpe, hvis du snakker med ham mens i er sammen.
Undskyld den lange smøre, håber du kan bruge bare lidt af det
.
Anmeld