guud, jeg har brug for hjælp.. (utroskab)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.852 visninger
19 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har været min kæreste utro

Jeg vil gøre det godt igen, han vil have det godt igen.. men bliver ved med at sige at jeg er alt for ligeglad osv.. jeg skriver hele tiden til ham.. men ved ikke hvad jeg ellers kan gøre??

Han har ikke lyst til røre ved mig ..

Hvad skal jeg stille op?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

JeNoVa

Anonym skriver:

Jeg vil gøre det godt igen, han vil have det godt igen.. men bliver ved med at sige at jeg er alt for ligeglad osv.. jeg skriver hele tiden til ham.. men ved ikke hvad jeg ellers kan gøre??

Hvorfor var du utro? Var du utro en enkelt gang eller over et længere stykke tid? Er det første gang, du har været en kæreste utro? Kunne du finde på det igen?

Anmeld

31. januar 2012

Na-Wi

Anonym skriver:

Hvis han ikke har opgivet dig og inderst inde gerne vil forsætte sammen med dig, tror jeg bare du skal lade være med at være på ham hele tiden og give ham tid..

Lad ham komme over det i hans eget tempo..

Anmeld

31. januar 2012

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Hvorfor var du utro? Var du utro en enkelt gang eller over et længere stykke tid? Er det første gang, du har været en kæreste utro? Kunne du finde på det igen?

det er første gang jeg har været en kæreste utro.. jeg vil ALDRIG gøre det igen .. jeg gjorde det faktisk fordi at jeg ville fucke forholdet op.. fordi det var så dårligt .. 

men nu hvor jeg mere eller mindre har mistet ham. Så vil jeg sku kæmpe for sagen .. men ved ikke hvordan :s 

Anmeld

31. januar 2012

Anonym trådstarter

Na-Wi skriver:

Hvis han ikke har opgivet dig og inderst inde gerne vil forsætte sammen med dig, tror jeg bare du skal lade være med at være på ham hele tiden og give ham tid..

Lad ham komme over det i hans eget tempo..

Det vil han! han vil fortsætte, men siger at han vil SE mig kæmpe for ham!! han synes at jeg gør for lidt nu .. han siger han kan se hvad jeg skriver og han kan høre at jeg siger undskyld, men han vil se hvor meget jeg mener det .. 

and I ain't got no clue.. det værste jeg kan gøre lige nu, ville være at lade ham være 

Anmeld

31. januar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

det er første gang jeg har været en kæreste utro.. jeg vil ALDRIG gøre det igen .. jeg gjorde det faktisk fordi at jeg ville fucke forholdet op.. fordi det var så dårligt .. 

men nu hvor jeg mere eller mindre har mistet ham. Så vil jeg sku kæmpe for sagen .. men ved ikke hvordan :s 

Søg efter Ambjørn (terapi) på nettet, han er super god og han arbejder både i jylland og kbh området

Anmeld

31. januar 2012

marieo

synes helt ærligt at det er lidt barnligt det der med at han vil se dig kæmpe for ham ... et forhold er da noget man arbejder på sammen, så hvis i begge stadig har et ønske om at være sammen, så er det da jeg jer begge to der skal kæmpe

Anmeld

31. januar 2012

FrkZier

marieo skriver:

synes helt ærligt at det er lidt barnligt det der med at han vil se dig kæmpe for ham ... et forhold er da noget man arbejder på sammen, så hvis i begge stadig har et ønske om at være sammen, så er det da jeg jer begge to der skal kæmpe

jeg forstår ham faktisk godt lidt, det er jo et kæmpe tillidsbrud, så forstår godt at han vil se at hun rent faktisk mener at hun vil gøre det godt igen, for det er jo nemt nok bare at love guld og grønne skove, det der i realiteten betyder noget, er handling bag ordene

Anmeld

31. januar 2012

Anonym trådstarter

k skriver:

jeg forstår ham faktisk godt lidt, det er jo et kæmpe tillidsbrud, så forstår godt at han vil se at hun rent faktisk mener at hun vil gøre det godt igen, for det er jo nemt nok bare at love guld og grønne skove, det der i realiteten betyder noget, er handling bag ordene

ja, det er netop mine ord

jeg forstår det også udmærket godt, jeg ved bare ikke hvad jeg skal .. 

Anmeld

31. januar 2012

Maemi

Anonym skriver:

Det er godt nok en rigtigt ærgeligt situation, for både dig og din kæreste..

Jeg har den opfattelse, at hvis man skal have et forhold til at fungere efter utroskab.. Bliver man nødtil at samarbejde og ikke kæmpe mod hinanden. Jeg tror det er rigtigt vigtigt at i får taget en god snak om at det her er noget i skal komme igennem sammen

Jeg kan godt forstå at din kæreste, han er sikker rigtigt såret og inderst inde bange for at du kunne finde på det igen..
Det eneste du kan gøre er nok at give ham tid, så han ikke føler sig pressset - det kommer der aldrig noget godt ud af. 

Det med at du skriver til ham hele tiden, hvorfor er i ikke sammen i stedet for? Sms'er syntes jeg er en rigtigt skidt måde at kommunikere på når der er store følelser på spil.. Det kan så nemt misforståes eller fortolkes forkert. Måske han også bedre kan se at du vil kæmpe, hvis du snakker med ham mens i er sammen. 

Undskyld den lange smøre, håber du kan bruge bare lidt af det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.