Meget høj prisforskel på MME

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Trine89

Fenja09 skriver:

Vi kan kun købe MME bestemte steder fordi ikke alle varehuse/supermarkeder har det Alberte spiser. Indtil videre har vi kun set det i Bilka, Kvickly og SuperBest.

/Fenja

Hva er det hun får?? 

Vi er så heldige at Caia spise Nan som jo er så almindelig så det er jo alle steder.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Fenja09

An&Jo skriver:

Jeg oplevede det samme da min dreng fik det..

jeg brugte almindelig nan til ham, og ved at købe i spar kunne jeg spare 10kr pr pakke på det, fremfor hvis jeg købte andre steder.. hvilket egentlig passede mig fint, for vi havde en spar i gå afstand..

Ja, så er det jo nemt  Vi kan kun købe nogle bestemte steder, fordi vores datter får HA 1 - men vi må jo bare kører lidt efter det, vil gerne spare hvor vi kan, da det er dyrt nok i forvejen

Anmeld

30. januar 2012

Fenja09

Trine89 skriver:

Hva er det hun får?? 

Vi er så heldige at Caia spise Nan som jo er så almindelig så det er jo alle steder.  

Alberte spiser HA 1, indtil videre har vi kun set det i Bilka, Kvickly og SuperBest.

/Fenja

Anmeld

30. januar 2012

Trine89

Fenja09 skriver:

Alberte spiser HA 1, indtil videre har vi kun set det i Bilka, Kvickly og SuperBest.

/Fenja

Hmm jah det er vist ikke alle steder :s hmm Men tror jeg har set den i Netto her i Nyborg.. men om det bare er tilfældigt ved jeg ikke.. 

Anmeld

30. januar 2012

Fenja09

Trine89 skriver:

Hmm jah det er vist ikke alle steder :s hmm Men tror jeg har set den i Netto her i Nyborg.. men om det bare er tilfældigt ved jeg ikke.. 

De har det ikke i "vores" Netto, desværre! Vi handler nemlig næsten altid i Netto, så det ville være rigtig dejligt, hvis man kunne få det der

Anmeld

30. januar 2012

Mira0911

Fenja09 skriver:

Giver i Lina "alm." MME? Vi bruger HA 1. og det er heller ikke alle steder de har det, f.eks har Føtex det ikke.

/Fenja

Ja hun får NAN 1 pro... 

Anmeld

30. januar 2012

Fenja09

Mira0911 skriver:

Ja hun får NAN 1 pro... 

Det startede vi også ud med, men det kunne hendes mave slet ikke tåle...det ville ellers være noget nemmere, da det stort set kan købes i alle supermarkeder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.