Meget høj prisforskel på MME

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Fenja09

Hej alle

Jeg har oplevet at der ca er 15 kr og nogle steder mere i forskel på det MME vi køber til Alberte. Det gælder også selvom det er samme supermarked, dvs køber vi MME her hvor vi bor skal vi enten give 83 eller 85 kr, men hvis vi vælger at køre en lidt længere tur, skal vi kun give 60,75 kr.

Har i andre oplevet en lign. prisforskel også selvom det er samme supermarkedskæde?

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Mira0911

Nej oplever at jeg skal give den samme pris for mme til Lina uanset hvilket supermarked jeg henter det i... 

Anmeld

30. januar 2012

Trine89

Jeg har kun oplevet den forskel når vi har handlet hos den lille lokale købmand oppe hos kæresten forældre ellers er der den sammen pris uanset om vi handler i bilka, kvickly, netto eller hvor vi lige til.. 

Anmeld

30. januar 2012

Nea85

Jeg har også oplevet en lille prisforskel på et par kr. i to forskellige netto'er, og det undrede mig meget. Selv i føtex er det billigere end i den dyre netto, og dét kan jeg slet ikke få til at hænge sammen
Hvilket mærke køber I?

Anmeld

30. januar 2012

Fenja09

Nea85 skriver:

Jeg har også oplevet en lille prisforskel på et par kr. i to forskellige netto'er, og det undrede mig meget. Selv i føtex er det billigere end i den dyre netto, og dét kan jeg slet ikke få til at hænge sammen
Hvilket mærke køber I?

Vi køber HA 1 og det koster 85 kr i Kvickly, 83 kr i den lokale SuperBest, men kører vi til SuperBest et stykke fra, hvor vi bor skal vi kun give 60, 75 kr. Synes det er ret meget i forskel, så vi kører selvfølgelig efter det billigeste og må så bare købe ekstra ind.

/Fenja

Anmeld

30. januar 2012

Nea85

Fenja09 skriver:

Vi køber HA 1 og det koster 85 kr i Kvickly, 83 kr i den lokale SuperBest, men kører vi til SuperBest et stykke fra, hvor vi bor skal vi kun give 60, 75 kr. Synes det er ret meget i forskel, så vi kører selvfølgelig efter det billigeste og må så bare købe ekstra ind.

/Fenja

Hold da op, det var godtnok noget af en prisforskel! I forvejen er det jo rigtig dyrt, når det er allergivenligt.. (og egentlig også det almindelige)
Kan godt forstå, at I kører det længere efter det billige. Det undrer mig bare, at det er samme kæde..

Anmeld

30. januar 2012

Fenja09

Nea85 skriver:

Hold da op, det var godtnok noget af en prisforskel! I forvejen er det jo rigtig dyrt, når det er allergivenligt.. (og egentlig også det almindelige)
Kan godt forstå, at I kører det længere efter det billige. Det undrer mig bare, at det er samme kæde..

Ja, min kæreste troede også at det måske var et tilbud de kørte, men den er altså god nok. Vi har to SuperBest i vores nærområde og har kun kigget i den ene, så nu vil vi lige prøve at se i den anden.

Noget andet er, at i den SuperBest hvor de er dyrere koster HA 2 60,75 kr, men HA 1 koster så de 83 kr. Og i den hvor de er billigere koster begge varer 60,75 kr. I Kvickly koster begge 85 kr. Synes godt nok det er en voldsom prisforskel

Og ja, det er dyrt nok i forvejen, så vi kører gerne et lille stykke for at spare lidt på det

Anmeld

30. januar 2012

Fenja09

Mira0911 skriver:

Nej oplever at jeg skal give den samme pris for mme til Lina uanset hvilket supermarked jeg henter det i... 

Giver i Lina "alm." MME? Vi bruger HA 1. og det er heller ikke alle steder de har det, f.eks har Føtex det ikke.

/Fenja

Anmeld

30. januar 2012

An&Jo

Jeg oplevede det samme da min dreng fik det..

jeg brugte almindelig nan til ham, og ved at købe i spar kunne jeg spare 10kr pr pakke på det, fremfor hvis jeg købte andre steder.. hvilket egentlig passede mig fint, for vi havde en spar i gå afstand..

Anmeld

30. januar 2012

Fenja09

Trine89 skriver:

Jeg har kun oplevet den forskel når vi har handlet hos den lille lokale købmand oppe hos kæresten forældre ellers er der den sammen pris uanset om vi handler i bilka, kvickly, netto eller hvor vi lige til.. 

Vi kan kun købe MME bestemte steder fordi ikke alle varehuse/supermarkeder har det Alberte spiser. Indtil videre har vi kun set det i Bilka, Kvickly og SuperBest.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.