Hvornår sove på sit eget værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

morethanperfect

Taniakb skriver:

Hej

Vi snakker meget om hvornår Isabella skal ind og sove hos sig selv..
Jeg mener at vi snart skal gå i gang med børneværelset.. Han mener ik at hun skal der ind foreløbelig...

Hvornår kom jeres ind og sov på eget værelse?

Da oscar var 4 mdr. kom han på eget værelse ..

Han har altid sovet i sin egen seng ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Fruhansen

Cecilie var 4 måneder vi begyndte at vække hinanden. HUn har hele tiden sovet i sin egen seng...hun soverr bedre på eget værelse end inde i vores soveværelse

Anmeld

31. januar 2012

MortilCilas

Min søn er 1år og han sover i sin seng på mit værelse, ved ikke helt hvornår han skal ind på sit eget

Anmeld

31. januar 2012

jeanett1988

Min datter er 2 mdr, og sover stadig inde ved os i soveværelset. Dog i sin egen seng. Jeg tror ikke der går mere end max 1 - 2 mdr før hun kommer på eget værelse. Hun "larmer" meget i søvne om natten, og det forstyrrer min søvn og selvom hun er god til at sove igennem, får jeg ikke særlig meget søvn.

Hun har været god til at sove igennem fra dag 1, og sover gerne 7 timer i streg, får en flaske og tager 4 timer mere, så tror ikke det bliver noget problem at få hende til at sove på sit eget værelse som er lige ved siden af soveværelset

Anmeld

1. februar 2012

sandratobias

Tobias var 6 måneder.. Sov igennem da han var 5 måneder.. 

Amanda var 6/7 måneder.. Sov igennem fra hun var 3½ måned.. 

Anmeld

1. februar 2012

Mother-love

Isabella sov i sin lift i hendes seng inde ved os til hun var to mdr. Så kunne hun ikke være i liften mere så blev hun lagt i tremmesengen stadig inde ved os. Hun var omkring 6,5 mdr da hun kom på sit eget værelse og vi har ikke haft problemer med det hun er 8 mdr nu.

Anmeld

1. februar 2012

Mother-love

Hov skal også lige siges at hun har sovet igennem siden hun var 1 mdr

Anmeld

1. februar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Min søn sover stadig i sengen sammen med min mand og jeg.Min søn er 8 måneder og vi har ingen planer om at han skal sove i egen seng på eget værelse før han selv giver udtryk for at ville det selv.Men vi har det alle 3 godt med at sove sammen, vi vækker ikke hinanden og faktisk tror jeg vi har fået en bedre nattesøvn alle sammen og amningen fungere så meget bedre, end hvis jeg skulle op flere gange om natten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.